Vraagje echo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Leeuw89, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Heey!

Ik heb een vraagje, ik Ben morgen 6 weken zwanger maar ik heb sinds gister last van mijn buik/ liezen echt en stom zeurderig gevoel! Weet iemand of dit wel goed is? Nou hb ik maandag een echo met 6,1dag. Hebben meerdere zo vroeg een echo gehad en was het kloppende hartje al te zien?

Pfff wat een onzekerheid!!!

2. holagirl

holagirl Actief lid

3 feb 2009
    232
    0
    0
    ik had met 7 weken een kloppend hartje.
    Ik denk dat het erom zal hangen...
    soms wel, soms nog net niet!!

maak je niet druk!! Die krampen enz hoort erbij! Heb ik tot 14 wk gehad, en nu begint het weer..
    bandenpijn, groeien van baarmoeder!

Sterkte meid!

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Ik had met 6w3d een inwendige echo met een kloppend hartje. Heb ook behoorlijk zeurend gevoel gehad de eerste tijd. Heeft met het veranderen van je baarmoeder te maken.

Succes meis en gefeliciteerd met je zwangerschap!!

4. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Dankjullie wel!! Bij mn zoontje had ik het ook maar dat voellde meer ALS menstruatie pijn die voelt gewoon zo zeurderig.nou we zullen zien hoop dat ik een klopend hartje zie!!

5. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    hier bij 5,4 weken een kloppend hartje gezien.
    en heb sommige dagen ook een zeurderig gevoel ,en naar het schijnt volgens gyn idd het uitrekken vd baarmoeder.
    veel succes de 25ste.

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik heb met 6 wk en 2 dagen een kloppend hartje gezien en gehoord! Dat zeurderige gevoel onderin je buik heb ik ook, en ook sinds die tijd! Succes met de echo, ik hoop voor je dat jij hem ook al gaat horen!! Tis zo iets moois!

Deel Deze Pagina