12 weken zwanger, benauwd en hartkloppingen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxisoldexx, 21 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Dit heb ik bij de eerste niet gehad. Herkent iemand dit of is het daar nog te vroeg voor?

2. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik heb het nu ook, die warmte en als ik me maar even inspan: snel buiten adem en benauwd en mijn hart gaat ook flink.
    Ik zei vandaag nog: nu al???
    Ken het wel bij mijn vorige maar veel later met een echt dikke buik.
    Ik weet niet wat het is maar herken het wel. Misschien geen conditie ofzo?

3. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ik heb het ook. Benauwd niet zo zeer, maar wel buiten adem zijn en een hart dat flink klopt als ik me heb ingespannen. De was van beneden naar zolder brengen bijvoorbeeld is alsof ik de Mount Everest moet beklimmen :p

4. liebrando

liebrando Niet meer actief

kan best door de warmte komen. Even in de gaten houden vertrouw je het niet dan de vk even bellen!

5. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ik begin al een aardig buikje te krijgen en kreeg wel de opmerking vandaag dat het hoog zat, misschien ook een reden

6. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Ohh, Isol dat had ik rond die tijd ook heel erg! Bij mij kwam het ook omdat m'n baarmoeder erg hoog zit. Had in ieder geval niets met het weer te maken. Ik had een uitstekende conditie, maar het zal inderdaad wel door verminderde longinhoud komen. ;)

No worries~!

7. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Dan ga ik maar van uit dat dat het is. Mocht het erger worden zal ik het voor de zekerheid met de verloskundige over hebben.

Deel Deze Pagina