ik zoek een leuk cadeau voor mij neefje die binnenkort 3 jaar wordt. Ik heb echt geen flauw idee wat de interesses voor deze leeftijd zijn, ik heb een kleine van 20 maanden :-s
Hier waren autootjes mateloos populair. Verder plastic dieren, klei en boekjes met wat meer verhaal ipv alleen maar plaatjes.
Auto's vooral brandweer politie ambulance doet t hier goed Zandbakspullen Klei Domino Memory Puzzels van 49 stukjes Poppenkastpoppen Voetbal Duplo Toet toet auto's Boekjes zoals jip en Janneke Verkleedspullen Skippybal Stoepkrijt Dat waren wat spullen van het lijstje van mijn zoon toen hij 3 werd
hier wordt het een trampoline maar dat is wat groot Als hij al echt met fantasiespel bezig is, is playmobil ook wel leuk. Duplo, trekkers en auto's
Dat verschilt natuurlijk per kind. Hier waren de houten trein baan, auto's en duplo echte toppers. Ook leuk om te geven zijn gezelschapsspellen voor peuters. Bijvoorbeeld huisje boompje beestje of een kwartet of memorie spel. Voorleesboeken en prentenboeken zijn ook leuk. Met 3 kunnen ze vaak al een heel verhaaltje luisteren en meekijken. En je kunt natuurlijk altijd aan de mama tips vragen. Die kent je neefje veeeel beter dan ik. Ik vind het zelf altijd wel fijn als ze komen vragen. Dat scheelt wel teleurstellingen.