injecties

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door stef82, 23 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    :confused:

Ik was zaterdag voor een fm met 100 mg clomid..

Was er weer een andere gyn en die zei me even doodleuk dat ik maar aan de injecties moet aangezien de 100 mg niet aanslaat. Hij verwacht niet dat de 150 mg wel voor een eisprong gaat zorgen.. Dus moest ik maar aan de injecties. Ik heb dinsdag weer een afspraak met mijn eigen gyn dus kan het met haar bespreken..

Maar hoe gaat dat in zijn werk die injecties? klinkt echt eng trouwens.. zijn er dan wel veel bijwerkingen enz enz..

Ik vind het allemaal zo snel gaan kan me nu even niet voorstellen om ooit een positieve test in mijn hand te hebben?
    :(
    XX

2. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    iemand?

3. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik ben ook bezig met prikken. 75 Puregon
    Je prikt vanaf de 3e dag van je menstruatie
    Dat moet je uiteraard zelf doen en het valt erg mee hoor
    Ik vond het ook eng. De eerste keer samen met de assistente.
    En na die eerste keer viel het heel erg mee
    Nu doe ik het zo snel.. heb het niet eens meer door
    Je prikt door totdat de gyn ziet dat je eitje groot genoeg is
    Dan krijg je meestal savonds de pregnyl prik. Die zorgt ervoor dat je eitje na 36 uur springt... En dan IUI

Bijwerkingen zijn er niet zoveel van Puregon. Als je wat anders krijgt zou ik het niet weten. Ik had bij Puregon alleen wat last van hoofdpijn
    Ik heb woensdag weer IUI gehad en heb nu 2 weken rust.. En moet het afwachten...

Hopelijk is het zo een beetje duidelijk voor je...

4. hi stef82,

ik spuit ook net als ooievaar van de 3e dag tm de dag dat het eitje groot genoeg is, dan prechnyl, IUI en afwachten. ik spuit menopur. in het begin is het zeker een beetje eng, maar na een tijd merk je het nauwelijks, dan heb je het zo gedaan!

5. bengel

bengel Niet meer actief

ik spuit GONAL, geen pijn, niet eng (tenminste ik laat Tim het doen bij me, datdurf ik toch niet zelf), en GEEN bijwerkingen bij mij..
    voordeel: je kansen in 1 maand blijven langer aanwezig, omdat je net zolang spuit tot de eisprong, das het grote voordeel
    Ik had metclomid puisten nu niks nada noppes, gelukkig, want het waren heuvelruggen

6. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    wees blij dat je eventueel mag gaan spuiten. Dat geeft bijna geen bijwerkingen dan de clomid. Je voelt je er echt veel lekkerder bij, en je weet zeker dat je tot een eitje komt. Ik vind het persoonlijk een minder grotere belasting dan clomid. Het enige nadeel is dat je meer echo controles hebt. Maar het spuiten zelf stelt niets voor. O ja, check je verzekering, die kunnen erg moeilijk doen.

7. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    thanks voor alle reacties! krijg morgen de laatse echo in deze cyclus, en dan krijg ik het vervolgtraject! ben heel benieuwd. Ik zou blij zijn als het een keer aanslaat!
    en ooievaar succes met wachten haha lijkt me net zo moeilijk eigenlijk! en diue puisten herken ik ook hahah

wie weet waar het ons brengt die bulten en spuiten enz enz

groetjes stef

Deel Deze Pagina