Mijn enkel doet hartstikke zeer sinds ik er gisteren doorheen ben gegaan! Kon nog wel eens een paar dagen gaan duren voor ik weer kan sporten!
hallooo Hier ook een sportende..24 jaar, zoontje van 2 en werk als tandartsassistente in Almere. Ik sport 4 dagen per week als het geen 5 is. Vooral hardlopen in het bos hier of op de band in het fitnesscentrum. Ik doe op dit moment mijn intervaltrainingen of echt puur cardio en dan echt trainen op hardslag, ik ren 15 minuten, 3 minuten lopen, 15 min, 3 min lopen etc etc gaat prima tot nu toe. die 15 min ren ik niet kei en keihard maar op een gewoon tempo van rond de 7,5/8 km/u. Verder elke keer in het fitnesscentrum de beentreen :') platen wegduwen met je voeten, zit momenteel op de 80 kilo, al merk ik wel dat krachttraining mij minder is gegund dan duurtraining en de gebruikelijke buikspieroefeningen natuurlijk. Vandaag rustdag en morgenochtend weer vroeg uit bed want de sportschool is op zaterdag vroeg weer dicht.
Hey Devilschase: goed bezig zowel met lopen als met de sportschool! Lekker gesport vandaag? Ik had deze week drie keer moeten lopen, maar mijn voet doet nog steeds zeer. Ben er inmiddels achter dat het niet mijn enkel is, maar dat het er schuin onder zit. Het wordt nu wel wat beter. Hopelijk kan ik maandag weer een rondje doen!
Ga het morgenvroeg weer proberen, mijn voet doet niet meer zeer... maar niet te lang gelijk. Een klein half uurtje denk ik...
Jeetje, ik lees het net... Door je enkel gegaan... Echt supervervelend zeg ! Beterschap ermee ! Ik hoop dat het inmiddels alweer beter gaat ! Hoi Devilschase ! Ook goed bezig ! Beentreen klinkt zwaar zeg... Tijdje geleden dat ik in de sportschool ben geweest. Ben nog wel lid, maar 's zomers is buiten sport toch wel erg fijn... dus nu het wat slechter wordt ga ik ook weer eens een kijkje nemen in de sportschool. Gisteren gelopen... slecht... shin splint wordt erger en erger... Gisteraviond gekoeld. Linkerkuitspier begint nu echt pijn te doen... Komende twee trainingen rustig aan doen dan maar...
misschien toch iets te snel de belasting opgebouwd? vervelend hoor... anders een weekje rust nemen en weer rustig opbouwen... mijn voet doet niet meer zeer. Vanmorgen nog niet gelopen, maar morgen ben ik het zeker van plan. Als het mooi weer is buiten en anders in de sportschool...
Gelukkig dat het iig geen pijn meer doet ! En ? Alweer wat gelopen ? Ja, heb de laatste tijd te veel gedaan, telkens op harde ondergrond ook... Dus gisteren en vandaag een rustdagje houden. Een week nietsdoen, kan ik echt niet hoor... Ben juist zo blij dat mijn conditie nu zo goed is... Dan desnoods maar fietsen en sportschool... Morgen dus eerst op de lopende band in de sportschool... dan is de ondergrond wat zachter. Op gras of zand durf ik niet meer, sinds ik mijn enkel gebroken heb gehad in 2005... Ik probeer het wel eens, maar loop dan zo gespannen dat het voor geen meter gaat