@lovely, wat leuk dat je dat pakket hebt gewonnen op de sportschool! Gaaf ! @caprice, welkom hier! Jij bent ook ontzettend sportief zeg! Hopelijk kun je dat de komende tijd nog lekker volhouden. Ik heb deze week een hondje te logeren dus ik zal de komende dagen vooral veel aan het wandelen zijn, tot vrijdag, dan gaat ze weer weg. Vandaag ruim 7 km door bos en heide gewandeld . Komend weekend dan wel weer hardlopen e/o fietsen.
Ik mocht alles blijven doen zolang mijn lichaam het aankan behalve wedstrijden. De voedselzandloper is niet helemaal hetzelfde als paleo Bij de voedselzandloper gaat het vooral om zoveel mogelijk de suikers en verborgen suikers en voedingsmiddelen met hoge glycemische index niet te eten. Ik eet bijv geen brood, pasta, rijst of aardappelen maar wel quinoa en spelt. Ik eet veel groenten en fruit Wit vlees of vis Heel gezond eigenlijk
@caprice Jij bent inderdaad lekker sportief @ lovely Leuk zo'n pakket winnen en iemand die zin heeft met je aan de slag te gaan @bushbaby Wat leuk zo'n logeerhondje. Maakt wandelen vast heel gezellig en dan komt dat hardlopen of fietsen wel weer. Ik heb gisteren weer eens 6,5km hardgelopen. Met het warme weer de afgelopen weken 5 km gelopen dus vond het nu wel fijn om te zien dat dit ook nog lekker ging met nu 12 weken. Hebben jullie ook wat meer last van kortademigheid in t eerste trimester, kan ik me van de vorige keer niet meer herinneren. Maar misschien ook wel het weer...
Caprice: ga me ook eens in de voedselzandloper verdiepen! Overtherainbow: hier ook kortademig met hardlopen. Ik ben deze week niet meer wezen sporten, de misselijkheid is toegeslagen inclusief overgeven. Heb momenteel dus even geen energie!
ik was de hele dag behoorlijk moe maar vanavond heb ik BBB en zumba gedaan en daarna een hoop energie!!! Deed echt deugd
Hoi meiden! Ik zou me hier ook graag willen aanmelden! Normaal doe ik drie keer per week rond de 10 km hardlopen maar ik vind het toch een beetje enge gedachte om het te doen terwijl ik net zwanger ben. Ik ben toch bang dat het te intensief is en dat het misgaat of is dat complete onzin?
Als je lichaam het gewoon is Lelie89 en je houd goed je hartslag in de gaten kan dat geen kwaad. Ik loop daardoor nu een pak trager dan gewoon. normaal loop ik aan 12km/u en nu aan 9.5 maar maakt niet uit ik blijf sporten. Hier vanmorgen 5 km gaan lopen en vanavond na het werk 1 u zumba. Voel mij super goed!!
Hi dames! Ik zou ook graag mee willen kletsen Ik sport niet zoveel als sommigen van jullie, maar probeer wel 2x per week naar crossfit te gaan. Afgelopen zaterdag nog een obstakel run gedaan van 8km, maar ik merk wel dat mijn enkel (is hypermobiel) een flinke klap heeft gekregen dankzij de hormonen.. Hebben jullie er trouwens ook last van dat je je warmte minder snel kwijt kunt tijdens het sporten? Ik merk dat als ik iets intensief bezig ben het al warm heb en dat die warmte dan als een soort van schild om mijn lichaam blijft hangen.
Mag eindelijk officieel meekletsen hier! Hè caprice! Herken je uit het februari topic, haha. Wat ben jij sportief zeg! Wat is de voedselzandloper? Nog noooooit van gehoord. Dducly. Wat vervelend van je enkel. Ik heb het op sommige dagen, dat van die warmte. Vooral als het zo benauwd en plakkerig is. Maar zoals vandaag had ik nergens last van. Net 8km hardgelopen achter de kinderwagen. Was heerlijk maar wel helemaal gesloopt nu.
De voedselzandloper is een manier van eten waar je geen of weinig eten eet met een hoge glycemische index zoals wit brood, aardappelen, maar ook suiker Je eet wel veel groenten en fruit en wit vlees en vis. Mijn koolhydraten zijn vervangen door quinoa of spelt bijv.
Caprice: welke vis eet jij nu nog dan? Ik vind het zelf erg lastig omdat je zo goed ermee op moet passen
Veel kabeljauw en zalm eigenlijk want dat zijn mijn favorieten. ik eet ook graag mosseltjes en dat komt nu goed uit met het seizoen. Wel opletten dat alles goed gekookt is en niet rauw dan kan het voor ons nu geen kwaad
Gisteren na een week weer wezen sporten, ondanks de extreme misselijkheid ging het wel goed. Ga morgenochtend weer!
Hai, Ik heb vanochtend na een week ook weer lekker 5 km hardgelopen. Ging goed! Vorige week wilde ik nog een tweede keer gaan maar was toen vrijdagavond zo moe dat t er niet van kwam en zaterdag aan het werk, dus kon niet naar mijn vaste sportuurtje, deze week gelukkig wel weer. Ik eet ook vooral zalm of een pastasalade met gerookte makreel (vers van de markt) van een recept van ah.nl Fijn Lovely dat je minder misselijk bent. Bij mij vermoeidheid ook steeds minder. En door sporten voel je je ook gelijk beter!
Klopt overtherainbow, krijg juist energie van het sporten! Vanmorgen weer geweest! Was weer lekker. Donderdag ook weer en daarna zijn we 2 weken op vakantie. Gaan Veel zwemmen en wandelen, dus kom wel aan de nodige beweging toe.
Ook ik ben gisteravond weer geweest (lekker buiten sporten). Was lekker. Nu op naar zaterdag. Lekker hoor vakantie, blijf je in Nederland Lovely? Of naar het buitenland. Ik werk de zomer door, dus voorlopig even niet weg. En Caprice en Dducky hoe is t? Nog energie om te sporten nu? Ik ben nu 14 weken en de energie komt langzaam weer terug.
Ik heb vrijdag avond weer gesport en afgelopen dinsdag avond ook. Ik merk wel dat ik qua gewicht niet zo veel meer (verantwoordelijk) aan kan, dus dat minder ik wel. Maar vind het erg fijn om weer bezig te zijn met sport en merk nu ook dat de spierpijn minder is dan toen ik 1x per week ging. Dus daar ben ik super blij mee! Ik krijg jammer genoeg geen energie van het sporten, het put me eerder uit. Maar ik heb zowiezo dat ik nog redelijk moe ben over de dag heen, maar dat zou ook nog kunnen komen door mijn wisselende diensten. Helaas kan ik de rest van de week niet mee doen met de lessen, maar misschien dat ik van de week nog even n keer ga zwemmen
Heb gisterochtend 7 km hardgelopen en het voelde wel goed om het weer te doen maar ik voel me nu zo moe dat ik niet weet of ik het wel volhoud om drie keer in de week te hardlopen. Ik ga het in ieder geval wel proberen want ik wil wel actief blijven tijdens de zwangerschap.