Hoi allemaal! Ik heb me hier een tijdje niet gemeld, maar ben nog steeds wel aan het sporten! Zonet nog 5.5 km hardgelopen, ik loop nu nog 1 (soms 2) keer per week hard, altijd ongeveer die afstand, en met 2x (na elke 2 km) een korte wandelpauze (halve minuut a minuut) ertussen, om even mijn hartslag omlaag te brengen. Verder fiets ik elke week 1 a 2 keer, zo'n 20-25 km per keer. En ik wandel elke week 1 a 2 keer, tussen de 5 en 10 km meestal. Kortom, nog steeds genoeg in beweging en dat voelt ook wel erg fijn !
Wat goed Bushbaby dat je nog zo actief bent! En zie aan je onderschrift dat je op valentijnsdag bent uitgerekend, wat bijzonder, vooral omdat die dag ook wat extra's voor jullie betekent. Ik loop als ik hardloop elke week ook 5 km. En hoop dat nog even vol te houden want in september sta ik ingeschreven voor de color run (dan 21 weken)! Ik denk dat het nog wel moet lukken dus ga er voor!
Ik ben heel benieuwd hoe lang het hardlopen te doen blijft! Zo lang het goed gaat, wil ik het blijven doen, nu nog 5 a 6 km, en desnoods zak ik naar 3 a 4 km voordat ik écht stop. Ik heb het idee van, hoe langer ik door blijf gaan, hoe makkelijker ik het na de bevalling (en rust/verlof) weer oppak.... geen idee of dat echt zo is trouwens. Ik loop al 7 jaar hard en ben nog nooit langer dan 3 a 4 weken gestopt geweest (wegens verre reizen zonder hardloopmogelijkheid ). Ben dus benieuwd of met 21 weken de colourrun je gaat lukken, @overtherainbow! Zou in principe goed moeten kunnen, als je een beetje een voorspoedige zwangerschap hebt. Ik heb me voorgenomen om te blijven hardlopen zo lang het goed voelt en zo lang ik er geen pijn of harde buiken ofzo van krijg.... of dat nu met 12, 16, 20 of 32 weken is, geen idee, we zien het wel!
Ik doe altijd in de ochtend hardlopen maar ik ben nu zo moe in de ochtend dat het me niet lukt om te gaan. Vind het echt rot want ik vind het echt fijn om te doen. Misschien dat het me morgen later in de ochtend lukt om te gaan.
Kom me ook even melden, zijn gisteren terug gekomen van vakantie. Direct 2 kilo erbij! Gelukkig kan ik het hebben was namelijk afgevallen door misselijkheid en overgeven. Vanochtend direct weer wezen sporten, lesje bodysculpting. Morgen of zondag bodypump!
Super lovely, hier gisteren zumba en vanmorgen 5 km gelopen en naar het werk gefietst (ongeveer 10 km) t'is zalig weer echt voor zo'n dingen te doen
Lekkere vakantie gehad Lovely? Ik ben ook wel fan van het lekkere weer, Caprice, vooral als het niet te warm is sport het heel fijn. Ik heb vanochtend ook 5 km hardgelopen. Ik had eerst na het eerste trimester nog gehoopt weer even wat meer te gaan lopen en richting de 6-7 km te gaan, maar merk nu dat 5 km echt wel genoeg was de afgelopen weken en zeker nu met 17 weken. Heb van het weekend ook maar een nieuw shirtje en sportbh gekocht in de sale en op de groei
Net terug van hardlopen en dat ging zwaarder dan normaal! Heb vooral moeite met ademen. Hoop het toch te kunnen blijven volhouden,dan maar kortere afstanden.
Heb ik ook hoor Lovely. Ik merk nu echt dat ik wat langzamer ben en vooral de eerste 5 min mijn ademhaling wat moeizamer is. Ik merk nu ook dat ik wat vaker kijk hoe ver ik ben dan normaal (hoop dan dat ik al wat verder ben). Wel nog 5 km gelopen gisteren. Ik denk dat als t minder gaat ik gewoon lopen in ga lassen halverwege, want wil het wel volhouden tot de color run: nog 3 en een halve week...
Vandaag neem ik deel aan een 1/8 ste triathlon maar ik zal hoogst waarschijnlijk niet lopen. Het is 29 graden buiten en ik ben licht duizelig dus ik zou het 600 m zwemmen en 20 km fietsen doen en dan opgeven. Na het fietsen heb je vaak spaghettibenen wat niet ideaal is als je je duizelig voelt en zeker met die hitte
Hoi Meiden, Ik wil ook gezellig mee kletsen! Ik sport 6 dagen in de week (kracht en cardio doe ik om en om) soms smokkel ik wel is stiekem een dagje als ik echt geen zin heb. Maar ik heb de laatste tijd meer moeite me aan me voedingsshema te houden dan aan me sportschema...... ik vind eten zo saai worden nu ik alleen nog maar kipfilet op brood mag en geen ossenworst, filet american,carpatio ,biefstukworst! Ik hoop zo lang mogelijk door te sporten, ik ben er van overtuigd dat ik met 9 maanden nog op de loopband sta en nog sta te squaten alleen iets minder zwaar als voorheen...... maar we zullen het zien!
Vis mag je zeker eten alleen moet je uitkijken met tonijn en andere roofvis omdat dat zware mateleen kan bevatten. En je moet opletten dat de vis niet rauw is dan heb je weer kans op listeria bacterie.
Ja dat weet ik maar voor de rest eet ik wel veel vis zoals bijv zalm gekookt natuurlijk niet gerookt maar je noemde dus geen vis tussen je voeding en zei dat het saai eten was. Ik heb dat gevoel nog niet echt gehad. Ik eet volgens de methode van de voedselzandloper. Als je wat creatief bent in de keuken kan je heel veel maken eigenlijk ook met onze beperkingen.
Ik vind het met eten ook wel goed te doen, heb alleen trek in sushi, maar dat komt vast omdat ik weet dat ik het nu even een paar maanden laat staan. Verder wilde ik nog even laten weten dat ik gisteren met 21+5 weken de color run heb gelopen. Het was heel leuk en mijn doel gehaald (best trots op). Weet wel dat ik nu het hardlopen een beetje ga afbouwen, want voel vandaag mijn bekken wel een beetje.
Ik ben wel wat minder fanatiek als voorheen maar ga nog zo'n 3 x per week naar de sportschool en doe dan groeplessen als bodypump,zumba,XCO en ik weet niet of het door het sporten komt,maar ik heb helemaal geen zwangerschapsklachten! Ik merk soms wel dat ik zwaarder ben, dat het allemaal wat minder makkelijk gaat!!! Als ik last ga krijgen van het sporten zal ik ermee stoppen..maar dat is nu na 7 maanden zwangerschap nog niet het geval maar er zit ook een zwembad bij,dan ga ik wel baantjes trekken