Sportief en zwanger

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Tori3, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Ben benieuwd of er nog meer dames zijn die normaal behoorlijk sportief zijn (zoals ik: tennis, windsurfen, mountainbiken enz.) en nu tijdens de zwangerschap toch bijna niets qua actieve beweging (kunnen) doen.

Misschien kunnen we elkaar tips geven om toch een beetje in beweging te blijven.

Ik was al weken van plan om te gaan fietsen (racefiets staat boven op de Tacx) maar het is er niet van gekomen. Ben 's avonds meestal te moe en in het weekend heb ik zin om niets te doen (terwijl ik het waarschijnlijk wel erg lekker zou vinden als ik bijv. even rustig ga fietsen op zolder).

Zit wel op zo'n zwangerschapsgym cursus, maar echt bewegen doe je daar ook niet ben ik nu achter gekomen ;).

2. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Niemand anders die hiermee 'zit'?

3. giraf

giraf Niet meer actief

Misschien kun je een lesje spinning/rpm gaan volgen?
    Ik merk dat ik 's avonds ook vaak het liefst uitgeput op de bank wil ploffen, maar hijs mezelf dan toch in mijn sportkleren en ga gewoon, na de les bruis ik weer van de energie :)

4. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Hier een actief volleybalster maar omdat ik me vanaf week 6 al zo beroerd voel, heb ik dat dus al weken niet gedaan.. Vorige week voelde ik me ff goed dus een training meegedaan, heerlijk! Binnenkoet wil ik gaan zwemmen maar dan moet ik me wel eerst goed voelen ;)

5. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb t/m week 34 hardgelopen en t/m 38 weken gefitnesst. Het laatste zou ik nu ook nog wel kunnen. Het kan goed als je lijf meewerkt en je het wat rustiger aan doet.

Deel Deze Pagina