Er is nu een hele mooie aanbieding om 3 dagen naar de efteling te gaan en daar te slapen. Oudste vind het fantastisch, de jongste is ook een ontzettend makkelijk kind en de baby zou dan tien weken zijn ongeveer. We gaan dan in juni dus ook nog grote kans op mooi weer. Baby kan lekker slapen in de kinderwagen. Beide kinderen hebben nooit last gehad van teveel prikkels ofzo.
Ligt er aan of je een hotelkamer hebt of een huisje/appartement. Hotelkamer doe ik nooit meer met kleine kinderen, ook niet naar de efteling, nu is ze 6 en dan kan het wel weer, maar met baby of peuter ... mij niet gezien. Dan liever op een camping of landsl of cp ofzo. Maar de efteling is natuurlijk duperleuk voor peuter en kleuter!!
ja! ben zelf ook op zoek naar een hele mooie aanbieding voor de efteling, zou je die willen delen? mag hier of in PB?
Gaan jullie naar Bosrijk @knor1981 ? Een hotelkamer zou ik met jonge kinderen niet doen (iedereen blijft elkaar wakker houden en er is weinig ruimte). Loonse land is prachtig. Maar geen deuren maar gordijnen voor de slaapkamers. Ook niet handig met jonge kinderen. Bosrijk is absoluut een aanrader!! Klaas vaak geeft iedere avond een show voor het slapen gaan. Er zit een eenvoudig maar mooi zwembad bij zodat je tussen de middag lekker kunt zwemmen met de oudste (andere 1 of 2 jaar bed). Of laat op de avond zelf even. Voordeel.van 3 dagen is dat je alle tijd hebt. Geen haast maar in alle rust. En denk aan de grote attracties die je een half uur voor sluiting kunt bezoeken als je daar verblijft. Met een baby is een draagzak/doek handig dan kan je toch in rustige atraccties zoals droomvlucht.
Haha, ik ben ook heel benieuwd naar die aanbieding Wij waren afgelopen augustus drie dagen in De Efteling en hebben in een hut in de Loonsche Land overnacht. Er zitten inderdaad zware gordijnen in plaats van deuren voor de slaapkamers, maar wel een deur tussen het slaapgedeelte en de woonkamer, dus dat vond ik geen probleem. We konden gewoon onze gang gaan in de woonkamer, spelletjes doen enzo, toen de kinderen sliepen.
Bosrijk zou ik wel doen, maar een hotelkamer of een kamer zonder deuren was voor ons geen succes geweest.
Dan moet je lid zijn van de ANWB, dan kun je voor 139 pp drie dagen in een appartement daar. De oudste is dan nog net drie dus dat is mooie aanbieding. Je krijgt ook nog gratis toegang toch de show caro in het efteling theater.
https://www.anwb.nl/vakantie/boeken/detail/sprookjesachtig-overnachten-in-de-efteling-incl-theatershow#main
Met een baby van 10 weken zou ik persoonlijk nu niet meteen naar de Efteling gaan. Dat vind ik eigenlijk wel heel jong. Voor de oudste twee zal het best wel leuk zijn natuurlijk, zo’n verblijf en het bezoek aan het park, maar je kleintje van 10 weken zal hier niet zoveel aan hebben. Ik zou me al zorgen maken over flesjes en voeding en kou en niet goed slapen, enz. ... Zelf heb ik wel nog maar een kindje en is alles dus behoorlijk nieuw voor mij. Als je al twee grotere kinderen hebt, maak je je daarin misschien wat minder zorgen.
Er zat in onze hut ook nog een deur tussen de woonkamer en het halletje waaraan de slaapkamers, de badkamer en de wc grenzen. Als die er niet had gezeten had ik het een stuk minder fijn gevonden!
Flesjes kun je overal opwarmen, koud zal het in juni niet zijn, in ieder geval niet zo koud dat je je daar niet op kunt kleden en mijn andere 2 zijn goeie slapers dus ga ervan uit dat baby 3 dat ook zal zijn.
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en geboekt. Mijn man vind de efteling geweldig maar hij weet nog van niks. Is een kado voor sinterklaas, kerst, zn verjaardag en vaderdag, haha.
Hartstikke leuk! Wij zijn er toen ook geweest met familie en onze dochter van toen ruim 2,5 en haar zusje van net 9 weken. Was al geboekt voor ik zwanger was. Ging zo makkelijk, inderdaad flesjes geven kon overal. Slapen deed ze in de wagen. Enige voordeel bij ons was dat mijn ouders erbij waren dus er altijd wel iemand met haar kon lopen en wij ook samen of met onze andere dochter ergens in konden.