Hai! Ik was voor het hele voetbal elftal elke week de shirtjes en broekjes. Normaal deed ik dit gewoon altijd ophangen. Maar ik heb gewoon echt weinig ruimte. Nu heb ik een nieuwe droger gekocht en nu zag ik dat er een sportstand op staat. Kan ik het nu gewoon in de droger doen? Bedankt!
Ik zou in de labels van de kleding kijken. Zelf ben ik voorzichtig met kleding in de droger doen, dus ik check altijd de labels (en dan alsnog doe ik het vaak niet als ik twijfel).
Tsja, ik doe het nooit, zowel onze eigen sportkleding als dat van de club niet. Er is weleens per ongeluk een broekje bij door geglipt, maar ze worden er niet mooier op en vaak erg statisch.
Ik doe het nooit met sportkleding want volgens mij kan het ook krimpen daardoor. Het is vaak al zo goed als droog omdat het allemaal van dat synthetische spul is. Ik hang het gewoon aan hangertjes aan het zolderraam en die zet ik open en dan is het soms met een uurtje al droog en al helemaal met een windje erbij. Ik zou het niet in de droger doen.
Met onze eigen kleding doe ik het wel, maar met de teamkleding zou ik niet aandurven. Het scheelt dat het vaak wel snel droog is. Als ik de wasbeurt heb en het is nat buiten (wij hebben ook geen ruimte om binnen op te hangen), hang ik het vlak voor de verwarming. Die even aan en met een uurtje is het droog.
Dan zou ik voor deze keer je eigen was aan het rek in de droger doen en de voetbalshirts ophangen. Dat synthetische spul krimpt vaak.