Vreselijke voorweeen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kirst78, 22 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Afgelopen nacht werd ik om 5.15uur erg onrustig wakker. Had krampen en op een gegeven moment gingen die krampen over in weeen. Ik blij, want ik dacht onze kleine komt eraan!! Om 7.00uur mijn vriendin gebeld met de vraag of ze onze dochter op zou kunnen komen halen. Zo gezegd zo gedaan. Tegen 8 uur hielden de weeen ineens op. Ik had nu nog maar slechts last van ongesteldheidskrampen. Volgens de VK zijn het voorweeen en kan het nog wel even duren voordat de spruit zich aan gaat kondigen. Wat baal ik hier vreselijk van. Vorige week had ik er ook enorm veel last van, maar dat bleken toen indalingsweeen te zijn. Ik hoop echt dat het komende weekend de baby zich alsnog bedenkt en alsnog op de wereld gezet wil worden!! Tot op heden heb ik nog steeds dat ongesteldheidsgevoel en hoop ik er stiekem op dat het vannacht dan maar gaat beginnen, helaas is er niemand die me dat kan vertellen. Zo moest even mijn kleine frustratie kwijt!

2. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    Ik begrijp je frustratie..ik heb hier al bijna 3 weken last van..alleen ben ik zondag pas 33 weken!
    Nu blijk ik 1cm ontsluiting te hebben..en toch weeen gehad..maar die heb ik helemaal niet doorgehad..weet ook niet hoe dat precies voelt.
    Waarschijnlijk hebben mijn weeenremmers dit onderdrukt..nu dus al de hele dag weer krampen..beetje slijmverlies..
    Heb jij ook al ontsluiting..of is daar niet naar gekeken,

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Geen idee of ik al ontsluiting heb. Voor mijn gevoel hangt de baby er al uit, maar ze hebben dus nog niet gekeken. Voor mij is dit de 3e keer dat ik last heb van voorweeen, maar vannacht waren ze echt heftig dat ik dacht dat het wel ging doorzetten. Daarnaast leek het erg op het begin van mijn eertse bevalling, alleen waren mijn vliezen niet gebroken. Hopelijk voor jou dat de weeenremmers goed werken en dat je de laatste paar weken nog even rustig kan genieten. Ik heb nu ook nog steeds krampen, maar niet meer dan dat. Veel succes!

Groetjes Kirsten

4. caroline16

caroline16 Niet meer actief

misschien een hele achterlijke vraag maar, hoe voelen die voorweeen dan? en dat ongesteldheidskramp gevoel, wat is dat dan?

Deel Deze Pagina