Waar zijn buikbanden nu precies goed voor, vraag ik me af. Ik zat op buikbanden.com te snuffelen en zie hele leuke buikbanden, maar waarvoor gebruik je die dingen nou.... Groetjes, Assi
Ze zijn vooral voor de sier zeker die met leuke opdruk als accent op je buik. Ik draag ze juist onder mijn kleding om een blote kier tussen shirt en broek te bedekken om mijn buik lekker warm te houden.
Ja dat dacht ik dus ook... Met een buikband zou ik mijn oude truitjes van voor de zwangerschap weer kunnen dragen! Omdat het de opening tussen truitje en broek overbrugt. Daarvoor leek het me handig. Ik vind het wel moeilijk om kleuren te kiezen, hahaha. Probeer het zo te kiezen dat het samengaat met de kleding die ik heb.
Ik pas ze alleen niet. Mijn buik is gewoon normaal maar de bovenkant van zo'n buikband zit toch zo'n beetje onder je borsten? Daar zit het bij veel te wijd en is geen gezicht. Wel balen want sommige zwangerschapsshirts beginnen zelfs te kort te worden.
Ik trek die dingen niet helemaal tot bovenaan op hoor! Dan maar een beetje stof over. Ik trek ze zo aan, dat het aan de bovenkant mooi op mijn buik aansluit en dan heb ik onderaan iets over.
Welke kleuren hebben jullie? Ik neem sowieso de buikbanden Elegance (die zijn iets duurder, maar wel mooier geplooid dan de Uni als ik het op de foto's bekijk). Ga de kleur Fuchsia kopen. En waarschijnlijk zwart.. En ja, ik vind het niet eens mooi om ze tot onder de borst te dragen. Ga ik ook niet doen. Wel handig....met die buikbanden kan ik mijn oude truitjes wel weer aan