hoihoi, Misschien iets heel raars, maar ik ben nu 5,5 week zwanger van ons eerste kindje (JEEJ!!) en gister had ik dat ik sochtends me knoop wel dicht kreeg van me spijkerbroek maar echt confi zat het niet. Maar op een gegeven moment ging het zelfs pijn doen dus heb ik me knoop open gedaan want tja had er toch nog een sierriem overheen. Maar kan het dat je buik (onderbuik bij je schaambeen) met 5,5 week al wat groeit want me buik(bij me navel) groeit nog niet ja wat vetjes maar dat onderste stuk wel.. en dat is dan toch het eerste dat omhoog komt? nou hebben wij woensdag over een week al een echt dus dan weten we exact hoelang we zwanger zijn maar nu gaan we twijfelen of ik niet misschien dan toch al langer zwanger ben.. Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven..
Ik denk dat het gewoon je darmen zijn. En je baarmoeder groeit nu ook al,dus die maakt alvast plaats voor je beebje. Ik kon met 10wk mijn eigen broeken niet meer aan,en positie kleren waren te groot! Grrrrrr Hahaha Gefeliciteerd trouwens!!!
Ik verwacht dat het vooral je darmen zijn, die zijn in de eerste weken/maanden "opgeblazen" onder invloed van de hormonen. Maar.... een elastiekje aan het knoopsgat en dan om de knoop doet wonderen... (dus niet de knoop zelf door het knoopsgat doen) Zo ben ik de eerste weken/maanden ook doorgekomen bij de eerste. Pas met 18/20 weken positiebroeken aan hoeven doen, voor die tijd zakten die van mn kont,