5,5 week zwanger en nu al een buikje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bubbles2006, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubbles2006

29 feb 2012
    20
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    hoihoi,

Misschien iets heel raars, maar ik ben nu 5,5 week zwanger van ons eerste kindje (JEEJ!!) en gister had ik dat ik sochtends me knoop wel dicht kreeg van me spijkerbroek maar echt confi zat het niet. Maar op een gegeven moment ging het zelfs pijn doen dus heb ik me knoop open gedaan want tja had er toch nog een sierriem overheen. ;);)

Maar kan het dat je buik (onderbuik bij je schaambeen) met 5,5 week al wat groeit want me buik(bij me navel) groeit nog niet ja wat vetjes maar dat onderste stuk wel.. en dat is dan toch het eerste dat omhoog komt?:(

nou hebben wij woensdag over een week al een echt dus dan weten we exact hoelang we zwanger zijn maar nu gaan we twijfelen of ik niet misschien dan toch al langer zwanger ben..

Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven..

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik denk dat het gewoon je darmen zijn.
    En je baarmoeder groeit nu ook al,dus die maakt alvast plaats voor je beebje.
    Ik kon met 10wk mijn eigen broeken niet meer aan,en positie kleren waren te groot! Grrrrrr Hahaha

Gefeliciteerd trouwens!!!

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik verwacht dat het vooral je darmen zijn, die zijn in de eerste weken/maanden "opgeblazen" onder invloed van de hormonen.

Maar.... een elastiekje aan het knoopsgat en dan om de knoop doet wonderen... (dus niet de knoop zelf door het knoopsgat doen) Zo ben ik de eerste weken/maanden ook doorgekomen bij de eerste. Pas met 18/20 weken positiebroeken aan hoeven doen, voor die tijd zakten die van mn kont, :cool:

Deel Deze Pagina