wat kan je soms balen..

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Van Werk waar je eigenlijk niet meer op je plek zit!!
    Ik ben nu ook begonnen met de verkoop van energetix sieraden naast mijn baan dat loopt best goed en ik krijg daar zoveel energie van en ik wordt er gewoon echt blij van!
    Maar als ik dan weer denk aan dat ik morgen weer "gewoon" moet werken dan baal ik als een stekker en kan ik wel janken :(
    Het werk opzich gaat wel maar eigenlijk ligt mijn hart daar niet meer maar ja vind nu maar iets anders...
    Ik zing het maar een beetje uit, tenslotte moet ik blij zijn dat ik Werk heb!

Nog meer werkbalers??

2. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Volop hier...maar ik denk inderdaad precies hetzelfde als jij....ik zing het maar een beetje uit want ik moet blij zijn dat ik werk heb :( toch kijk ik volop rond want als ik kan veranderen van job dan doe ik het ;)

3. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Hetzelfde hier, ik vind mijn werk echt vreselijk. Maar goed, het brengt geld in het laadje en ik ben ook blij dat ik überhaupt iets heb.
    Volgend jaar als ik ben hersteld van mijn gbp ga ik weer keihard solliciteren.

4. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook! Bah?zou graag dichter bij huis werken,zeker nu we zo,n heerlijk ventje thuis hebben :( en iets wat voldoening geeft. Heb met ml afgesproken dat ik er als ik mag blijven nog minstens 2 jaar blijf zitten zodat we wat zekerheid hebben,maar als ik daarna wat in de buurt vind ben ik weg. Misschien is dan de markt ook wat aangetrokken. Maar vior nu met plezier naar mn werk,nou nee... geniet ook volop vann verlof. Gaat veel te snel!

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ah jullie herkennen het dus ook..
    Hopelijk worden tijden snel beter!

Deel Deze Pagina