beetje sip (zoontje)

Discussie in 'De lounge' gestart door snoet, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    We gaan morgen naar Ikea met oma, dus dat zeg ik tegen Dilano. Vind hij harstikke leuk en zegt ik wil naar oma&opa.
    Ja morgen lieverd. Nee ik wil naar oma&opa, dus ik opa gebeld of hij hem uit zijn werk wil ophalen. Ja natuurlijk geen probleem.

Vraag ik net aan Dilano vind je het leuk bij mama of leuker bij oma&opa, nou het antwoord had ik niet verwacht. Bij o&o is het leuker.

Weet niet of hij het meent maar voel me wel een beetje rot, ben 29 weken zwanger en ik kan gewoon niet zoveel meer, dat weet ik. Maar ik voel me nu wel rot:(:(

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Haha sorry dat ik moet lachen, maar dat is natuurlijk ook een stomme vraag. Als ik dat hier zou vragen, zou hij t zelfde zeggen.

Bij opa en oma mag namelijk heel veel.

Trek t je niet teveel aan meid.

3. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Het is niet raar dat kinderen het leuker vinden bij opa en oma. Daar hebben ze meestal niet zoveel regels, is het voornamelijk plezier maken terwijl ze thuis misschien wel hun eigen rommel moeten opruimen e.d.

En daarbij is het op dit moment gefocused op zijn opa en oma, daar wil hij naartoe en hij is op dit moment bij jou. Het idee dat het gras bij de buren altijd groener is.

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ow en vanochtend riep Sven ineens: opa en oma komt zo. Ik zei, nee lieverd. Over twee dagen. Nou dik drama natuurlijk.

5. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    dat hebben ze allemaal wel een keer, hier ook 1 die soms graag naar o&o wil, mijn man vroeg een keer ben je ons zat of zo, kwam er heel droog JA! uit....................

6. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Nooit iets vragen als je het antwoord niet wilt weten. ;)

Denk dat het overal wel zo is: feest bij opa en oma. Wil niet zeggen dat mama niet lief is hoor.

7. Jel

Jel Niet meer actief

Tja dat risico loop je bij het stellen van zo'n vraag. Zal me er niet teveel van aantrekken. Niet onzeker van worden. ;)

Zo vroeg mijn vader vroeger aan mijn zus: "Wie vind je liever, papa of mama?" En ze antwoordde: "Dat zeg ik niet, want dat vind ik zielig voor mama." :p

8. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Hier precies zo hoor, maar dat is te begrijpen want daar mogen ze meer dan dat ze bij papa en mama mogen ;)

9. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Hier is het zo als ik boos wordt op de oudste begint ze standaart te huilen en te mekkeren oma oma. Maar ik heb ook al van oma gehoord dat als zei oppast en zei wordt dan boos dat ze dan gaat huilen en mekkeren mama mama. Dus tja ik zit er echt niet mee

10. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    heel herkenbaar hoor! hier wil hij ook alleen maar bij oma logeren.. hij wordt gewoon super erg verwent daar!

11. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

bij papa en mama regels en bij opa en oma altijd vrijheid blijheid en mogen ze bijna alles
    hier zouden ze precies het zelfde zeggen hihi

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Heel herkenbaar! En grappige is zijn ze daar dan is het weer mama/papa :p is gewoon dat ze daar heel veel mogen en uiteindelijk verveelt het de kinderen zelf ook weer na een tijdje.

13. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hier nog gekker...we zijn nog niet een uur beneden, dan vraagt hij al of we naar oma gaan ;)

14. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ach meid ene oor in andere weer eruit

15. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    hihi ach meis toch... Ik herken hoe je voelt (kon in mijn 2e zwangerschap ook al vrij snel niets meer) maar het is echt niet gek hoor!
    Ik denk dat 90% van de kids opa en oma zullen zeggen! daar mogen ze toch meer!!
    Zet het van je af en zie het als iets logisch!

16. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik denk dat het sowieso niet echt een handige vraag is om aan je kind te stellen, het is toch een beetje 'kiezen' tussen p&m en o&o, dat wil toch niemand?
    Hij vind vast iedereen lief!

En vaak als je dat soort vragen regelmatig stelt krijg je iedere keer een ander antwoord..

17. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Als ik samen met zoon naar mijn moeder gaat, dan stapt hij als eerst naar binnen. Vaak zegt hij dan "Dag mama!!!" en knalt de deur voor mijn neus dicht. Als mijn moeder dan open doet om mij binnen te laten wordt hij boos op me want ik moet weg.

Als mijn moeder en ik zoon van de psz halen is hj dol blij om mijn moeder te zien en moet ik weg, Dan is het weer "Dag mama!!!" En wee gebeente als ik meeloop, dan duwt hij me gewoon weg.

Ach ik ben blij dat hij oma zo lief vindt en ik snap hem ook wel, mijn kop ziet hij zowat de hele dag:p

Maar na een paar uurtjes oma, wil hij weer heel graag met zijn mama mee hoor.

Geef die hormonen van je een schop want uiteindelijk vind hij jou echt wel de allerliefste.

18. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ooh, dat zeg Eef ook wel eens hoor.. Daar is het lekker snoepen, opa trekt al het speelgoed uit de kast.. ligt echt niet aan jou hoor!

19. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

haha hier is het net zo, logisch want van mijn moeder mogen ze echt alles :D

20. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

En als je hem weer ophaalt. Is hij dan blij om jou te zien of wil hij toch liever bij opa en oma blijven wonen?

Mijn zoon wel namelijk :/

Ik hoor dan wel van mijn moeder dat hij 's nachts om mama roept en oma hem niet kan troosten. Boehoee mijn lieve mamaaaa. Ik mis mijn mamaaa

Geen zorgen hoor.

Deel Deze Pagina