Sportpaleis antwerpen, parkeren?

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 19 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Volgende week ga ik naar marco borsato in het sportpaleis in antwerpen. Vanwege mijn bevalling moest ik em in nederland missen. Kan iemand mij vertellen of je goed kunt parkeren bij het sportpaleis? Ik ben daar nog nooit geweest.

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Het beste kan je de auto op Linkeroever zetten en van daar met de metro (heet daar tram). Neem lijn 5 of 3 en je stopt tegen het Sportpaleis aan. Linkeroever is gratis parkeren en het is een hele grote parkeerplaats. Google anders even op Linkeroever Antwerpen en je vind vast het adres en een beschrijving hoe je er moet komen.

Veel plezier, het was leuk afgelopen vrijdag ;)

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij zijn steeds met de auto tot aan het Sportpaleis gereden. De grote parking ofwel als je voor het Sportpaleis staat, heb je links een tankstation (net achter de brug). Op dat onverhard terrein is er ook parking. Helaas beide betalend en het duurt even voordat je kan vertrekken na afloop.

Linkeroever heb ik geen ervaring mee, maar heb wel al gehoord dat mensen daar parkeren. Zeker als er ook nog een optreden in de Lotto Arena is, kan je beter naar daar uitwijken.

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    En kun je daar in de omgeving ook ergens eten? Wij zijn van plan vroeg uit nl. te vertrekken om de files voor te zijn. Dit zal echter wel inhouden dat we ons daar nog even moeten vermaken. Ik heb begrepen dat het centrum op een behoorlijke afstand is.

5. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    T Centrum is hooguit een kwartier met de tram, misschien nu met de nieuwe lijn 6 zelfs nog sneller.
    In de buurt kan ik je niet echt wat te eten aanraden, t enige dat ik daar ken zijn donnertenten.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Goh, normaal gezien kan je daar wel eten hoor.

Maar ik denk wel dat je de tram naar het centrum kan nemen. Als jullie toch vroeg gaan vertrekken, zou dat geen probleem moeten zijn.

7. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ik ben een paar jaar geleden naar M.Borsato geweest in het sportpaleis, welliswaar met de trein maar kan me inderdaad herinneren dat het een pittig stukje was vanaf het centrum al reden er wel bussen heen en weer.

Het was toen iniedergeval een geslaagd concert :) Heel veel plezier!

8. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ik ben van antwerpen en behalve als je 8uur te vroeg aan het sportpaleis komt zal je geen plaats vinden. Dus idd best ergens anders in antwerpen, linkeroever, stad, zelfs hoboken ofzo parkeren en dan de tram nemen. Tram 6 is speciaal aangelegd om langs alle bekende plaatsen te stoppen (metropolis, sportpaleis, antwerp expo, dierentuin, etc.) Maar je kan ook andere nemen natuurlijk..
    Veel plezier! En maak er een dagje antwerpen van, super leuk haha

9. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ik stel voor vroeg door te rijden naar het centrum ('tstad ;)) waar de meir, keizerlei, groenplaats, grote markt is. Daar zijn 100den plaatsen om te eten en ook veel parkeerplaatsen. Je kan eventueel ook wat winkelen. Daar neem je in een van de metro's tram 6 richting sportpaleis en op 15min ben je er!

10. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Als je op Linkeroever parkeert kan je onder de Schelde door via een voetgangers/fietsers tunnel. Die is bijna een kilometer lang en dan kom je middenin het centrum uit. Wij doen dit ook vaak als we gaan winkelen in Antwerpen.

Deel Deze Pagina