Aangezien wij een nieuwe keuken gaan aanschaffen wil ik de oude graag verkopen op marktplaats maar wat is een reële vraagprijs? De keuken wordt verwijderd door een monteur dus dat hieven mensen zelf niet meer te doen. Gaat om een crème kleurige hoogglans L vormige keuken. Alle apparatuur(vaatwasser, combi magnetron, keramische kookplaat, vaatwasser en afzuigkap en koelkast) van ATAG en een dubbele spoelbak plus mengkraan. Daarnaast ook nog een carrousel voor pannen en zo Keuken is 10 jaar oud, van Bruynzeel en alles werkt nog perfect. Hebben jullie een idee vind het echt lastig heb er geen verstand van.
10 jaar is al aardig oud voor aparatuur en keuken, ik zou er niet teveel voor vragen. Misschien 1000-1500?
Ja ik weet het echt niet. Dacht zelf 300 euro maar heb ergens het vermoeden dat dat wat te weinig is aangezien het wel echt een kwalieitskeuken is met goede apparatuur.
Staan er niet vergelijkbare keuken op Marktplaats zodat je wat kan vergelijken en daardoor en prijs kan bepalen?
Ik zou echt niet meer dan 500vragen. Alles is 10 jaar oud, apparatuur heeft waarschijnlijk zijn beste tijd gehad, dus ja weet niet denk dat 250-300 wel redelijk is. Meer zou ik nooit uitgeven voor zo'n oude keuken
Ik zou inderdaad zelf even op MP rondkijken naar vergelijkbare keukens/ apparatuur en voor welke prijs deze aangeboden worden. Dan kun je denk ik een redelijke inschatting maken. Succes!
Meestal als je keuken meer waard is, wordt er ook wel meer geboden. Als je de keuken er minimaal een aantal dagen op laat staan dan zie je wel wat je er voor krijgt. Voor hoogglans wordt er best nog wel wat betaald, ligt er ook aan hoe de keuken er uit ziet.
Je kan 'm op bieden zetten en kijken wat er gebeurd. Als hij gewild is, drijft de prijs vanzelf op. Wij hebben destijds de keuken in het huis wat we kochten op MP gezet. Hadden gehoopt op 100 euro. Wij vonden de keuken nl. helemaal niet mooi. De eerste bood al 250,- waar wij natuurlijk mee akkoord gingen. Heel stom, want binnen het uur waren er al 5 bieders! Dat hadden we nooit verwacht.
Wat grappig om te lezen dat je een keuken verkoopt op MP. Onze oude keuken heb ik gewoon weggepleurd haha.
Ik zou eerlijk gezegd blij zijn als ik er vanaf zou zijn... Toen wij hier kwamen wonen had ik hem ook op mp gezet, en ze mochten hem gratis hebben als ze hem er zelf uit zouden monteren. Heb er een leuke vriendin aan over gehouden haha..en ze is nog steeds blij met haar keuken.
Wij hebben de halve badkamer op mp gezet met gratis afhalen. Alleen een lelijk badkamermeubel verkocht. We hadden geen zin om naar de stort te rijden. We waren alles zo kwijt. Je het als compleet set aanbieden, maar ook als losse onderdelen. Het laatste vergt meer geduld, maar levert meer op. Maar 10 jaar voor gebruiksvoorwerpen vind ik best oud.
Heb jij misschien foto's van de keuken? En wat zijn de afmetingen? Mijn nichtje zoekt nl een keuken voor haar appartementje. Ze zijn bezig met een appartementje te verbouwen boven de garage van haar schoonouders om de komende jaren te wonen. Ze gaan samenwonen en zijn beiden 18 en 20 jaar oud, dus hebben niet zo'n hoog budget. Misschien dat dit iets voor haar is.