Sportschool verlengd ineens abbo met een maand

Discussie in 'De lounge' gestart door Lorena86, 6 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.874
    7.641
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Wat hebben hun hier voor voordeel aan?
     
  2. Novi

    Novi Niet meer actief

    Joh hier moet je helemaal geen energie in willen steken. Je verliest helemaal niks met deze aanpassing. Ik snap wel de andere frustraties mbt deze sportschool, maar je wint er echt niks mee door dat via deze regeling uit te vechten. Kost jou energie, kost hun tijd en het kostenplaatje is hoe dan ook hetzelfde voor jou.
     
    hummeltje5, Aszz en MyMiracle vinden dit leuk.
  3. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.407
    3.964
    113
    noord holland
    Ik kan je punt ook begrijpen. Het is een principe kwestie. En je hebt daarin ook gelijk.
    Toch zou ik er echt niet je energie insteken. Voor de sportschool is t waarschijnlijk een administratieve puzzel omdat t afwijkend gaat dan alle andere abbo's. Het levert ze niet meer op, je zei al dat je t anders vooruit had willen betalen. Het is vanuit hen dus gewoon gemak.
    Voor jou maakt t verder ook niet uit, anders dan je statement ermee duidelijk maken. Maar t gaat je zóveel energie en moeite kosten om dit aan te vechten. Zet je principe overboord in dit specifieke geval. Soms is het t gewoon niet waard.
     
  4. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.212
    113
    Dat lijkt mij ook de reden aangezien zoveel sportscholen de abonnementen bevroren hebben waardoor er ook geen wijzigingen konden worden doorgevoerd.

    Kreeg net nog een reactie op mn mail van toen ze net dicht gingen. Ze geven eigenlijk 3 opties. Helemaal stoppen, abbo nog 3 maanden bevriezen (dan zou ik ongeveer die 6 weken na de bevalling zitten), vanaf 1 juli het weer oppakken waarbij ze elke keer goed meekijken wat nog kan
     

Deel Deze Pagina