Hallo allemaal, Mijn zoontje van 6 weken oud groeit zooo hard... Dal maat 50 en 56 al veel te klein zijn. Ik wist geen geslacht vooraf en heb nu een stapel schattige unisex kleertjes liggen waarvan het meeste maar 1 of 2 keer gedragen. Boxpakjes, een aantal setjes, een slaapzakje, een stapel rompertjes.... Voorlopig en misschien wel helemaal niet gaan we niet voor een tweede, via MP verkopen lukt niet erg. Toen bedacht ik mij, dat er hier vaak zat moeders zijn die alleenstaand zijn, of het gewoon niet zo breed hebben en ik dacht, die kan ik vast een plezier doen ermee. Dus, mocht iemand dit lezen en interesse hebben stuur me dan even een PB, ik heb wel wat foto's als je wilt, dan kan ik het wellicht naar je opsturen.
Ahh wat superlief dat je dit doet ik heb het ook niet breed en wij zijn op deze manier ook super geholpen door iedereen Zijn genoeg mensen die het super hard nodig hebben
Lief zeg! Als je niemand zou kunnen vinden kan je altijd nog via vrijwilligers aan een azc doneren, daar zijn ze ook hard nodig want zie regelmatig oproepjes daarvoor succes