Haha! Het gaat hier idd echt hard tekeer. Moest onderweg op de fiets even afstappen omdat ik zo'n harde zijwind kreeg dat ik bijna met de meiden omviel.
ja, echt het gaat hier ook flink tekeer.... heb de glijbaan van de buren ook al in de tuin liggen mijn man belde net al die was onderweg naar een klant en de hele auto trilde
De schutting van de achterburen ligt ook op, niet tegen ons deel aan. En de afvalemmertjes van het keukenafval wat ze hier vandaag op kwamen halen vliegen in de rondte, de mijne al binnen.
Hier ook een (losse) plank van het schuurdak gewaaid zag ik net. En bij mijn vriendin was de schutting omgewaaid (maar die moest toch vervangen worden dus gelukkig geen groot probleem). Af en toe slaat het zand hier echt tegen de ramen aan.
Hier ook al zo'n storm. Een deel van de schutting had ik samen met een buurman tijdens een vorige storm al vastgezet met spanbanden, want het was omgewaaid. Nu zelf een ander deel ook weer vast moeten zette. Tuinstel had ook al een flinke opdonder gehad en het zeil van mn bakfiets was ook bijna de tuin uit gewaaid. En zondag stond de wind verkeerd op mn huis en had ik lekkage bij het keukenraam. Gelijk dus maar een lijstje aan het maken van dingen die gerepareerd moeten worden haha.
Ja hier ook. Er vloog vanmorgen een tuinstoel tegen het raam aan. glijbaan is omgevallen, en de andere stoelen liggen ergens in de tuin. Maar gelukkig nog geen schade oid
Hier is er nu een boom op het spoor gewaaid dus voorlopig geen treinen. Is mijn man even blij dat hij vandaag met de auto is gegaan.
Hier ook, iedere keer waait de container om en ik moest even met de kinderen naar de apotheek om medicijnen te halen (to mijn huis) kwam met die 2 kleintjes haast de straat niet over
Mijn hele grote bloempot met buxus erin is omgevallen. (gelukkig niet kapot wat ik zo kan zien) Maar het kleine potje met lavendel staat nog op het paaltje waar dochter hem op heeft gezet Voordeel voor de hond is nu wel dat hij mag trekken met tegenwind
Ik lees net het onstuimige weer nog wel even blijft omdat er nog zware buien aankomen met storm, onweer, hagel en natte sneeuw. Ik vraag me af wat we daar dan weer van mee zullen krijgen.
Schutting van de achterburen in de tuin en een grasparkiet tegen de ruit, dus vrees dat hun volière het ook begeven heeft.