Woei

Discussion in 'De lounge' started by Polletjepiek, Mar 31, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Tjonge jonge wat waait het hard hier in het hoge noorden:$

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Haha!

Het gaat hier idd echt hard tekeer. Moest onderweg op de fiets even afstappen omdat ik zo'n harde zijwind kreeg dat ik bijna met de meiden omviel.

3. 2jees

2jees Niet meer actief

Pff ja. Hele trampoline in stukken gewaaid, dakpan er af en dakleer van de schuur, brr!!

4. susy26

susy26 Niet meer actief

hahah leuk! ja hier in noord-brabant ook , wel het zonnentje... nu wat warmer en zomerrrrrr !

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Hier in het Westen ook hoor, vind er niets aan. Heb er de halve nacht wakker van gelegen.

6. susy26

susy26 Niet meer actief

dat is minder idd! :(

7. MZS

MZS Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,605
    0
    0
    Home sweet home
    ja, echt het gaat hier ook flink tekeer.... heb de glijbaan van de buren ook al in de tuin liggen
    mijn man belde net al die was onderweg naar een klant en de hele auto trilde

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,544
    3,057
    113
    Hier ook harde wind
    Kom lopend al amper vooruit op sommige stukken :(

9. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,422
    447
    83
    Limburg
    De schutting van de achterburen ligt ook op, niet tegen ons deel aan. En de afvalemmertjes van het keukenafval wat ze hier vandaag op kwamen halen vliegen in de rondte, de mijne al binnen.

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier ook een (losse) plank van het schuurdak gewaaid zag ik net. En bij mijn vriendin was de schutting omgewaaid (maar die moest toch vervangen worden dus gelukkig geen groot probleem). Af en toe slaat het zand hier echt tegen de ramen aan.

11. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

Feb 4, 2014
    1,568
    1
    0
    Drenthe
    Haha nou inderdaad, het spookt hier ontzettend.

12. Salsera

Salsera Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,193
    173
    63
    NULL
    NULL
    Hier ook al zo'n storm. Een deel van de schutting had ik samen met een buurman tijdens een vorige storm al vastgezet met spanbanden, want het was omgewaaid. Nu zelf een ander deel ook weer vast moeten zette. Tuinstel had ook al een flinke opdonder gehad en het zeil van mn bakfiets was ook bijna de tuin uit gewaaid. En zondag stond de wind verkeerd op mn huis en had ik lekkage bij het keukenraam. Gelijk dus maar een lijstje aan het maken van dingen die gerepareerd moeten worden haha.

13. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Hier de loeizware tuintafel om, plaat gebarsten :(.

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Gelukkig zijn we verzekerd mocht er erge schade aankomen. Hier ook knetterharde wind.

15. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,151
    3,027
    113
    Nederland
    Ja hier ook. Er vloog vanmorgen een tuinstoel tegen het raam aan.:$ glijbaan is omgevallen, en de andere stoelen liggen ergens in de tuin. Maar gelukkig nog geen schade oid

16. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

Feb 4, 2014
    1,568
    1
    0
    Drenthe
    Hier is er nu een boom op het spoor gewaaid dus voorlopig geen treinen. Is mijn man even blij dat hij vandaag met de auto is gegaan.

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hier ook, iedere keer waait de container om :( en ik moest even met de kinderen naar de apotheek om medicijnen te halen (to mijn huis) kwam met die 2 kleintjes haast de straat niet over :$

18. mausyi

mausyi Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    1,452
    0
    36
    Mijn hele grote bloempot met buxus erin is omgevallen. (gelukkig niet kapot wat ik zo kan zien) Maar het kleine potje met lavendel staat nog op het paaltje waar dochter hem op heeft gezet :D

Voordeel voor de hond is nu wel dat hij mag trekken met tegenwind :D

19. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik lees net het onstuimige weer nog wel even blijft omdat er nog zware buien aankomen met storm, onweer, hagel en natte sneeuw.

Ik vraag me af wat we daar dan weer van mee zullen krijgen.

20. Kim31

Kim31 Bekend lid

Dec 7, 2011
    539
    3
    18
    NULL
    NULL
    #20 Kim31, Mar 31, 2015
    Last edited: Mar 31, 2015
    Schutting van de achterburen in de tuin en een grasparkiet tegen de ruit, dus vrees dat hun volière het ook begeven heeft. :(

Share This Page