Gisteren bij jouw vrouw, mijn vrouw een gezin dat alleen maar rauw at. Ze slachtten hun eigen vee en aten het vlees rauw op , en maakten zelfs hun eigen tandpasta van boter en klei. Ze dronken ook geen water , thee of andere dranken , maar haalden hun vocht uit het voedsel dat ze aten en de verse melk van hun eigen koe. Er werd ook niet gepoetst omdat bacterieen nodig zijn. Ik vond het wel fascinerend om te zien hoe deze mensen leefden. Aan de ene kant vind ik dat ze te ver zijn doorgeslagen maar aan de andere kant kon ik me in sommige dingen wel vinden.
oh wou het programma terug kijken, maar als ik google dan krijg ik alleen jouw vrouw, mijn vrouw vips...of is dat deze?
Ik vond het wel echt te ver gaan hoor. Tuurlijk hadden ze goeie punten. Maar er zit wel een heel groot verschil in geen chemicaliën gebruiken/niet te veel bacteriën vernietigen en in een zwijnenstal leven. Ik vond ze te ver doorgeslagen. En dan die high-meat... ieuw
Ik heb gisteren niet gezien, maar wel eerder een aflevering met een gezin dat ook zo leefde. Die gingen op het eind van de aflevering naar een restaurant en werden ziek. Zij weten dat vervolgens aan de niet rauwe producten. Ik vond het sneu, je zag daar de e-nummers gewoon op tafel staan, volgens mij werden ze daar ziek van en niet omdat het voedsel niet rauw was. Die vrouw die te gast was had beter zelf kunnen koken om haar punt te bewijzen.
@DarkAngel: Volgens mij was het de episode van Haigwood/Hess-Webb (seizoen 3) als ik het zo lees, kan online jammer genoeg geen linkjes vinden. Van deze episode toch? WIFE SWAP - Dad Cries Over Cooked Food (Haigwood Hess-Webb) - YouTube Wauw, die heb ik jaren geleden gezien, diepe indruk achtergelaten
Ik vond ze ook te ver gaan en gewoon smerig wat moeten die mensen stinken zeg. Het was iets te ver doorgeslagen ook die vader die ging lopen janken nouu toen had ik het niet meer. Gedeeltelijk ben ik eens met rauw half rauw maar dit ging echt te ver. Rauwe kip kan toch nooit goed zijn?
Zo 2000 voor Christus. Gelukkig hebben ze tegenwoordig vuur om te koken , schoon drinkwater om te drinken en gaan we niet dood voor ons 40ste aan ziektes, vitamine gebrek etc.