Spotter GPS oid

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Mus, 12 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Helemaal met je eens. Mijn dochter van 6 speelt nog niet alleen buiten omdat het een dromer en goedzak is en ik het daardoor niet vertrouw. Als je je kind regelmatig kwijt bent omdat hij zich niet aan afspraken houdt, is hij er nog niet aan toe om alleen buiten te spelen.

2. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Weet iemand andere merken, die zoals die looqi zijn, dus niet met telefoon of andere snufjes, maar iets wat ze niet zomaar zelf af kunnen doen. En dan wel verkrijgbaar zijn natuurlijk :).

3. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
  4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    Wat een slimme dingen zeg, die gps horloges, mijn kindjes zijn nog te klein, maar ik ga dit zeker onthouden! Ziet er mega handig uit inderdaad om je kindje net wat sneller te kunnen vinden.
    Sommige woonwijken zijn nou eenmaal een soort doolhoven, niet onwijs gevaarlijk voor kindjes maar zeker wel vol met hoeken waar je niet zo goed kunt kijken, bomen struiken etc. En voor op vakantie op een camping lijkt het me ook erg handig, dan zullen ze vast ook overal heen rennen en vliegen. Lijkt me fijn om dan naast afspraken maken een extra controle middeltje te hebben! Leuk om te lezen welke soorten er allemaal zijn, ben ook benieuwd naar de ervaringen!

5. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Ik wil zoiets aanschaffen voor de wintersport, volgend jaar mag ze met haar nichtjes en neefjes zelf het gebied in( niet heel groot) maar vind het dan toch wel fijn om te weten waar ze ongeveer zit als er iets is.
    In de buurt gaat het goed met afspraken en appjes met moeders als ze spontaan ergens wat langer naar binnen gaan.
    Ze heeft sinds kort wel een walkie talkie set, (gewoon omdat ze het leuk vind) en die neemt ze wel mee als ze nog even snel naar buiten mag voor het eten.

Deel Deze Pagina