wie kan mij helpen zwanger of niet zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door elvira88, 22 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elvira88

elvira88 Lid

22 feb 2013
    81
    0
    0
    gastouder
    onbekend
    Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik hebben besloten om met de pil te stoppen. Ik ben maandag 28januari ongesteld geworden. En flink geklust bijna elke dat heb 8 en 9 februari een fell rode bloeding gehad ( miss innesteling?) Gister test gedaan negatief 21 februari nu is het 23 februari nog steeds niks. Omdat ik met de pil 21dagen cyclus had ben ik hier ook vanuit gegaan. En dan zou die bloeding precies kloppen als innesteling bloeding. Heb deze week al paar keer overgegeven en misselijk verder beetje steken in onderbuik maar das nu ook over. Heb ik miss te vroeg getest? Heb ook wisselende stemmingen dan vrolijk dan verdrietig... snel om niks ruzie maken met mijn vriend.. mijn schoonmoeder, tante en vriend zeggen 100% zwanger!! Wie kan mij helpen..

2. eva10

eva10 Actief lid

20 aug 2012
    232
    0
    0
    Hoelang heb je de pil geslikt? Ik heb er een half jaar over gedaan om te "ontpillen".. Er zijn maar weinig vrouwen die gelijk nadat ze met de pil gestopt zijn een ovulatie hebben gehad. Meestal blijft het hormoon van de pil nog even in je lichaam.. Je eigen lichaam kan het ook tegen houden, als je er teveel mee bezig bent. Als je het los laat en accepteert dat je niet zwanger bent komt het meestal wel. Zo niet, dan alsnog een test doen. Houd er wel rekening mee dat er wel minimaal een dag tussen moet zitten, zodat het lichaam de tijd heeft om het HCG hormoon aan te maken.

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

heel veel symptomen die op een zwangerschap kunnen duiden lijken ook op symptomen van een ongesteldheid, zo zijn er vrouwen die stemmingswisselingen hebben voor hun periode en zo zijn er ook vrouwen die pijnlijke borsten hebben net voor hun menstruatie, dus aan de hand van jou symptomen kunnen wij niet zien of jij zwanger bent of niet ;)

ik zeg dus, hup ga een test doen dan weet je meer ;)

ik hoop voor je dat je zwanger bent

4. eva10

eva10 Actief lid

20 aug 2012
    232
    0
    0
    Overigens als het te lang duurt kun je altijd naar je huisarts gaan, die kan medicatie voorschrijven om de menstruatie op gang te brengen.

5. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Hoi Elvira,

Moeilijk te zeggen. Ik weet wel dat een cyclus op de pil een kunstmatige cyclus is (geen eisprong en in de stopweek een lichte bloeding). Was je maandag 28 januari echt ongesteld of was dit de bloeding na het stoppen met de pil?

Na pilgebruik is het niet altijd te voorspellen wanneer de natuurlijke cycus (dus eisprong) weer op gang komt. Het kan zelfs anders zijn dan je cyclus voor je pilgebruik. Misschien over een paar dagen weer testen?

Mocht je niet zwanger zijn dan kan je misschien bij je eerst volgende menstruatie beginnen met ovualtietestjes en/of tempraturen. Het is altijd fijn als je weet hoe je cyclus in elkaar steekt. Maar ik zal voor je duimen dat het in 1 keer raak is!

Groet, Adria

6. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ga eens uit van een cyclus van 28 dagen, dat is namelijk 'normaal' (wil niet zeggen dat je dit hebt, kan natuurlijk altijd korter of langer zijn). Je hebt 21 februari getest? Gisteren dus? Want vandaag is het de 22e en niet de 23e...

Heb even gerekend voor je, met een cyclus van 28 dagen zou je NOD komende zondag zijn. Probeer nog even af te wachten en gooi er dan eventueel nog een testje tegenaan.

7. elvira88

elvira88 Lid

22 feb 2013
    81
    0
    0
    gastouder
    onbekend
    Vroeger was ik altijd om de 2weken ongesteld daarom ben ik al best vroeg aan de pil gegaan omdat ik zo ziek was. Ik was 13 toen ik aan de pil ging en nu 25. Het was mijn eerste ongesteldheid. Net naar de wc geweest een doorzichtige witte slijm sliert nog nooooiit gehad nu dus wel weer misselijk denk zo weer overgeven.. ja klopt wad type foutje gister test gedaan

8. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

oh dat er al getest was heb ik even gemist, excuus ! maar ik ben het dan met bovenstaande eens, probeer tot zondag/maandag te wachten en dan nog eens een testje proberen/

9. elvira88

elvira88 Lid

22 feb 2013
    81
    0
    0
    gastouder
    onbekend
    Ja klopt gister getest of was dat miss toch te vroeg.. dit is voor mij de eerste x dus vind het allemaal erg spannend.. mijnvriend heeft al 2kids en die zei ook al je heb precies de zelfde sypmtomen als mijn ex hij zei je ben echt 100% zwanger.. hij herkende de syptomen

10. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ook al hoop ik van harte dat je zwanger bent, probeer je niet op die symptomen vast te pinnen. Je lichaam kan je nogal voor de gek houden, zeker nu je de stap hebt genomen om met de pil te stoppen.
    Ik ben benieuwd, zal voor je duimen zondag!

11. elvira88

elvira88 Lid

22 feb 2013
    81
    0
    0
    gastouder
    onbekend
    Ik ga morgen dan wel even die van de kruidvat halen die zijn ook goed hoor ik.. denk dat ik dam woensdag of donderdag test dan is het een week geleden.. want zondag/ maandag is dan miss weer te vroeg.

Zou het kunnen dat ik net als vroeger vaak en veel ongi en ziek ben? Of heeft niemand daar ervaring mee want dan zie ik er erg tegenop ongi te worden dat was echt geen pretje toen weet het nog als de dag van gister en is nu 13jaar geleden

12. Butterflyooo

Butterflyooo Actief lid

24 jan 2013
    180
    0
    0
    Ik hoop natuurlijk van harte dat je zwanger bent!

Veel vrouwen hebben last van het ontpillen, dit kan een maand duren tot een half jaar, is bij iedereen anders. Ik heb er zelf ook bijna twee maanden last van gehad.. Je hebt alle symptomen die je ook hebt als je zwanger bent alleen is je lichaam aan het afkicken van de hormonen.. Ik hoopte ook dat ik zwanger was, maar hield in me achterhoofd dat het het ontpillen was, daardoor was de teleurstelling minder.

Wat ik al zei ik hoop echt dat je zwanger bent maar houd het wel in je achterhoofd dat t het ontpillen kan zijn. Ook telt je eerste week niet mee, dus moet je er een week bij optellen voor je nod

Succes!!

13. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    zou goed kunnen dat bloedverlies ongi was, moeilijk te zeggen. was na stoppen met pil in eerste maand ook vreselijk misselijk... dacht echt dat het direct raak was. Je lichaam kan je goed voor de gek houden.
    zou inderdaad testen rond dag 28 gezien "normale" cyclus. als die negatief is dan wachten of komende weken ongi komt.

14. elvira88

elvira88 Lid

22 feb 2013
    81
    0
    0
    gastouder
    onbekend
    Ik ben de laatste weken ook erg moe enz en beetje last van onderrug sinds deze week.. ik wacht nog even met testen en dan eind volgende week nog eens proberen als ik dan nog niet ongi ben...
    Ben alleen zo bang dat ik weer zo ziek word maar dat moet ik er maar bij nemen..

Vanmiddag had ik trouwens een grote doorzichtige/ witte slijm sliert iemand dat ooit wel eens gehad? Nog nooit gezien of gehad

15. Butterflyooo

Butterflyooo Actief lid

24 jan 2013
    180
    0
    0
    Wanneer is je NOD?

16. elvira88

elvira88 Lid

22 feb 2013
    81
    0
    0
    gastouder
    onbekend
    Als ik uitga van een cyclus van 21 dagen was dat afgelopen maandag.. of reken ik nu verkeerd.. ben nog niet zo thuis in dat berekenen enz sorry

17. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Kan het niet zijn dat je nu pas een eisprong hebt ? Dat je een langere cyclus hebt ? Met een eisprong kun je ook veel slijm hebben..

18. Butterflyooo

Butterflyooo Actief lid

24 jan 2013
    180
    0
    0
    Heb je je cyclus bijgehouden? Een gemiddelde cyclus telt 28 dagen (verschilt natuurlijk bij iedereen) maar gemiddeld.. Vind 21 ook wat kort hihi

19. Butterflyooo

Butterflyooo Actief lid

24 jan 2013
    180
    0
    0
    Oh ik zie t nu staan meis. Denk biet dat je van je cyclus tijdens de pil uit moet gaan.. Dat regelt de pil, nu regelt je lichaam het zelf dus zal t veranderen .. Anders ga je straks steeds op de verkeerde dagen testen.. Word je helemaal whaaaaa gek denk ik ;)

20. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Ja dat las ik ook al, met de pil heb je geen echte cyclus.. Dan zou iedereen een cyclus van 21 dagen hebben..

Deel Deze Pagina