Weer onzekerheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rena, 26 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi ladies,
    ik moet het echt even van me af schrijven.... :)
    Ik heb vorige maand Provera geslikt ben een heel klein beetje ongi geweest en moest het deze week weer voor het eerst zelf worden. Maar niks nakkes nada te zien 8-[ Net als de vorige maand heb ik wel last van een enorm opgeblazen gevoel. Net of mijn lijf ongesteld wil worden maar het niet lukt ofzo. Of klinkt dit heel raar :oops:
    Ik baal er zo van! Weer die onzekerheid. Ik ga nog niet testen, want waarschijnlijk is het gewoon een lange cyclus.
    Maar vind het allemaal zo vreemd. Dat ik m'n koper spiraaltje nog had, had ik een heel regelamtige cyclus (28-29 dagen) maar sinds hij eruit is is het echt een zooitje bij me!! Hoe kan dat toch?! Het heeft niks met ont spiralen te maken zegt m'n gyno; maar wat dan wel?
    Pfff.... dat is er eventjes uit.... Thanx voor het luisteren
    Liefs

2. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Schrijf maar lekker van je af hoor......
    OOk ik was aan een spiraal, maar had het geluk gaan ongi te hebben en na het verwijderen (april) gelijk een regelmatige cyclus.
    Ik zou denken van w8 het nog ff af, het is idd onzekerheid , maar ik denk als je gaat testen en hij zegt nee dat het een terleurstelling gaat worden... ik zou als ik jou was volgende week er een test tegen aan gooien als ik nog niet ongi zou zijn...

Sterkte...

3. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Het is wat al dat onzeker gedoe...
    Ik zou ook nog even afwachten.
    Sterkte meid.

4. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Dank jullie wel....
    Ja ik wacht ook inderdaad nog met testen. Ik verwacht ook echt geen positieve test... maar ik wil zo graag gewoon ongesteld worden.... :cry: :cry:

5. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Kan me indenken dat je hier ontzettend onzeker van word...

Probeer het rustig af te wachten,en neem anders contact op met je ha..

Groetjes,Alida

6. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    He meid, wat vervelend is dat! En hoe dubbel he? De meesten van ons willen de :evil: :evil: liever helemaal niet zien, terwijl jij er onwijs blij mee bent als die spontaan op bezoek komen...
    Wat heeft de arts gezegd vorige keer? Mag je het verder laten onderzoeken enzo?
    Ik wens je veel sterkte meis, en een dikke knuffel van mij....

7. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ja ik wordt er heel erg onzeker van. Ik heb ook de laatste paar maanden probleempjes met m'n stofwisseling dus heb echt soms het gevoel dat mijn eigen lichaam me in de steek laat. Ik kan niet eens ongi worden en naar de wc... laat staan zwanger worden :oops: :cry: .
    Maar ik moet inderdaad geduld hebben (weer!) en wachten tot maandeg de 4e. Dan moet ik voor nacontrole naar de gyno weer. Dus daar hoop ik dan weer wat wijzer te worden.

8. bengel

bengel Niet meer actief

heel herkenbaar rena,
    ik had precies hetzelfde wat jij omschrijft, en dat wel 4 cycli lang..helaas..ik hoop voor jou dat t nu voorbij is en dat 'normaal' wordt zodat je meer weet waar je aantoe bent
    knuf
    bengel

Deel Deze Pagina