Zenuwachtig

Discussion in 'Zwanger worden' started by LizzyLynn, Jan 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LizzyLynn

LizzyLynn Actief lid

Apr 16, 2014
    386
    30
    28
    Gelderland
    Pffff morgen een afspraak bij de gynaecoloog over mijn te korte LF van 4 dagen. Ben echt onwijs zenuwachtig... al vanaf het moment van het maken van de afspraak. Heb totaal geen idee wat we moeten verwachten en wat ze bij zo'n eerste afspraak doen:(

Weet niet zo goed waarom ik dit topic open, maar wilde het gewoon even kwijt:D:)

Liefs,
    X

2. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,694
    38
    48
    Female
    Utrecht
    Is altijd spannend zo een bezoekje aan de gyn. Hopelijk kan de gyn wat voor je betekenen! Veel succes, no worries:)!

3. LizzyLynn

LizzyLynn Actief lid

Apr 16, 2014
    386
    30
    28
    Gelderland
    Thnx!! Ben gewoon heel benieuwd wat ze gaan doen/vragen. Ik lees zoveel verschillen dingen hierover.. Dat maakt het juist zo lastig. Het liefst wil ik dat hij gelijk even koekeloert:D

4. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,694
    38
    48
    Female
    Utrecht
    Hij zal waarschijnlijk dingen vragen over je cyclus en hoezo je denkt dat je lf zo kort is. Je kan ook wel gewoon vragen of hij een echo maakt, toch? Schrijf in ieder geval wat vragen voor jezelf op papier, dan loop je niet straks de deur uit met "shit, ik had dit dit dit dit dit en dit nog willen weten";)

5. Bengel86

Bengel86 Lid

Dec 21, 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!
    Gaat je man/vriend mee?
    Veel succes! Laat je weten hoe het is geweest?

6. LizzyLynn

LizzyLynn Actief lid

Apr 16, 2014
    386
    30
    28
    Gelderland
    Goed idee om wat dingen op te schrijven:)
    Heb wel veel vragen in mijn hoofd zitten.. maar typisch iets voor mij om door de spanning wat vragen te vergeten:D

Mijn vriend gaat mee. Wij willen samen een kindje, dus dan vind ik ook dat je samen naar de eerste afspraak moet gaan;). Ik laat zeker weten hoe het is gegaan!

7. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Spannend hoor.. Succes! Hoop voor je dat het mee valt! :)

8. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

Sep 2, 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Spannend, veel succes!

9. LizzyLynn

LizzyLynn Actief lid

Apr 16, 2014
    386
    30
    28
    Gelderland
    Bedankt meiden!

Ik hoop gewoon dat we er echt iets aan hebben. Het mooiste zou zijn dat de gynaecoloog ons helemaal wil checken.. We zitten er dan toch;) Dan weten we allebei of dat bij ons alles werkt zoals het hoort. Of dat ze mijn cyclus willen volgen... Voel me zo onzeker.. heb het gevoel of dat er bij mij iets niet helemaal goed werkt:(

10. roos85

roos85 Bekend lid

Dec 6, 2012
    537
    3
    18
    hee meis!
    Heel veel succes morgen!
    Schrijf idd alles op en probeer goed te luisteren naar wat de gyn verteld. Door de spanning vergeet je het sneller!
    Ik ben heel benieuwd morgen, zal aan je denken :)

11. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    Succes morgen!

12. LizzyLynn

LizzyLynn Actief lid

Apr 16, 2014
    386
    30
    28
    Gelderland
    Thnx super lief!!!
    Gelukkig is mijn vriend erbij:D Als ik zenuwachtig ben hoor ik wel wat iemand zegt, maar ook weer niet hahaha En ik zeg overal ja op en weet daarna als ik thuis ben niet eens meer wat iemand gezegd heeft haha:$

13. LizzyLynn

LizzyLynn Actief lid

Apr 16, 2014
    386
    30
    28
    Gelderland
    Bedankt lieve meiden voor jullie berichtjes!!
    Ik laat morgen weten hoe het gegaan is!

14. roos85

roos85 Bekend lid

Dec 6, 2012
    537
    3
    18
    daarom zeg ik, luister goed!!!! hahaha
    Of zeg je vriend goed te luisteren!
    hihi.. nou succes!!

15. roos85

roos85 Bekend lid

Dec 6, 2012
    537
    3
    18
    en en en??????

16. LizzyLynn

LizzyLynn Actief lid

Apr 16, 2014
    386
    30
    28
    Gelderland
    #16 LizzyLynn, Jan 27, 2015
    Last edited: Jan 27, 2015
    Nou meiden ik ben geweest...

Wat een botte en arrogante vent zeg:x Volgens hem kan het helemaal niet dat je een korte lf hebt:$ Dan is je eisprong gewoon eerder geweest. Hij ging ook bellen met het hoofd van de IVF.. "Ja ik hier heb een mevrouw zitten van 27 jaar en ze zijn nog geen jaar bezig en ze denkt dat ze een te korte lf heeft. Dit denkt ze door het gebruik van ovulatietesten". Hij deed echt spottend bahhhh!

Toen ik vroeg hoe het dan kan dat ik rechts bij mijn onderbuik ook wat voel tegelijkertijd met de positieve ovulatietest zei hij: "Ja mevrouw het is toch echt zo dat ovulatietesten rommel is en dat het geldklopperij is. Ik verzin het ook niet". Pfffffffffff!

Heb wel een inwendige echo gehad en alles zag er gezond uit:) Ik krijg nu op cd 12 een echo om te kijken of er een groeiend eitje te zien is en op cd 21 moet ik bloedprikken om te kijken of er een eisprong heeft plaatsgevonden.

Ook temperaturen vond hij maar onzin! Ook totaal niet betrouwbaar zei hij..

Echt een hele rare, botte en arrogante man, maar uiteindelijk gaan ze me wel deze ronde volgen. Dat is dan weer positief:p En dat wilde ik ook graag:D

Ik schaamde me bijna toen ik daar zat dat ik een afspraak had gemaakt.

Liefs,
    LizzyLynn

17. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,694
    38
    48
    Female
    Utrecht
    Aaggh wat vervelend dat je zo een lullo te pakken hebt! Die reactie slaat natuurlijk nergens op. Wel fijn dat ze je gaan controleren. Ik geloof niet dat temperaturen onzin is, het heeft mij echt een mooi inzicht gegeven in mijn cyclus. Succes deze maand, ben benieuwd naar de resultaten. Voor nu in ieder geval fijn dat de echo er goed uit zag! Ow ja, het is natuurlijk geen schande om te wisselen van gyn hè? Kan je gewoon aanvragen!

18. LizzyLynn

LizzyLynn Actief lid

Apr 16, 2014
    386
    30
    28
    Gelderland
    Heb ik altijd... alsof ik botte types aantrek ofzo;) Gelukkig vond mijn vriend ook dat hij spottend en erg bot deed, dus het lag niet aan mij:D

Maar inderdaad heel fijn dat ze me gaan controleren. Ik wist alleen echt niet wat ik hoorde toen hij dat ovulatietesten geldklopperij is en temperaturen ook onzin:$:$

Denk dat de echo niet door hem gedaan wordt toch:( Dus hoop dat ik niet meer naar hem toe hoef.. alleen nog een keer telefonisch na het bloedprikken:)

19. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Wat een eikel. En wat een nonsens. Natuurlijk kan een LF te kort zijn. Er is zelfs een naam voor: luteale fase deficientie of luteal phase deficiency.

Pffff... Ben je lekker mee, zo'n zak hooi!

20. roos85

roos85 Bekend lid

Dec 6, 2012
    537
    3
    18
    nou jaaaaa zeg!! :x
    Wat een piep! Zo zie je maar, je moet het net treffen.

Gelukkig zag bij de echo er alles goed uit en gaan ze je volgen! Hopelijk krijg je dan iemand anders.
    Met zo'n ondertoon steeds zou ik ook echt stik chagrijnig worden!

Maar ik snap het niet.. als ovulatietesten én temperaturen niet betrouwbaar zijn... wat dan wel???? Alleen maar echo's en bloedprikken? pffftt..

Share This Page