Nou de is vervelend kattebel! Ik werd er nu al gek van. Laat staan als je het altijd hebt! Vanaf maandag geen bleodingen meer, voor mij dus afwachten aankomend weekend, het wordt of een menstruatie of een eisprong of een positieve test.. genoeg om in spanning te zitten dus
Ik duim voor je Tallies, ik hoop op pos-test natuurlijk...geeft mij ook weer moed Deze ronde ga ik denk ik progesteron creme na de eisprong proberen...heb het iig besteld. Ondanks dat gyn zegt dat mn progesteron goed is, wil ik gewoon van die smurrie af... en iig de hoop kunnen hebben tot m'n nod.
Ik hoop het ook Vanmorgen kon ik mij niet meer inhouden maar helaas witter dan wit.. wat houdt dat precies in dan die creme? en wat kun je ermee?
Ah balen! Maar is ook erg vroeg, wie weet vh weekend. Nog last van bloedverlies etc.? Nou om eerlijk te zijn moet ik er nog meer over opzoeken. Maar je kunt die crème na je eisprong gebruiken (klein beetje binnenkant elleboog ofzo), zodat je progesteron zich goed opbouwt. Want ondanks dat het zich volgende artsen voldoende opbouwt vraag ik me af waarom er dan altijd spotten is tussen mij ei en nod. Maar of ik het ook durf... dacht er gister al aan om zodra het binnenkomt, het meteen weer retour te sturen Gewoon omdat ik het misschien toch niet durf om het op eigen initiatief te gebruiken. En omdat het bruinverlies volgens hun geen belemmering moet geven om zwanger te worden.... Ik ben 2 keer eerder zwanger geworden via ivf en heb toen Utrogestan vaginaal bolletjes moeten gebruiken (dit ook om je progesteron op peil te houden). Nu 2 ronde Clomid totdat ik aan de beurt ben voor een terug plaatsing van een cryo. Maar ik hoop natuurlijk nu dmv Clomid zwanger te worden. (Ook al een keertje eerder mee zwanger geworden. Ik mag dan ook niet te veel klagen hoor, heb 2 gezonde kindjes en 1 vlinderkindje. En jij?
Ik heb mijn vorige ronde ook een cyclus van 17 dagen gehad.... ik verloor ook vlak na mijn ei bloed en dat stopte niet meer en daarop volgend werd ik ongi 17 dagen later vanaf de eerste dag van mijn ongi daarvoor... de huisarts vertelde dat het kan zijn dat mijn hormonen uit balans zijn. Ik heb wel nog getest toen en was negatief.... zou nog wel voor de zekerheid een test wagen op de dag dat je normaal ongi moet worden.
Meiden, Was dus toch een hormoonverstoring hoor! Inmiddels een cyclus van 27 dagen gehad na die van 15 dagen. Op naar de volgende ronde.. en duimen dat de cyclus zich nu gewoon netjes houdt aan de 26/27 dagen ipv aan die rare 15!