Zien jullie iets?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Faithful, 19 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faithful

Faithful Niet meer actief

De foto's zijn van dezelfde (zwangerschaps)test, kort achter elkaar gemaakt na 5 minuten wachten.

Zie ik 'iets' omdat ik het wil zien of kan dit het begin zijn van een oplopend streepje. Vandaag 1 dag voor NOD, geen idee hoeveel DPO.

Betere foto lukt voor nu helaas niet.
    Vast bedankt voor jullie blik.;)

2. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Ik zie wel wat je bedoelt. Maar ze lijken niet roze te zijn, bij mij betekende zulke streepjes niks helaas.

3. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Oo de middelste zie ik niets, maar op de andere 2 wel een heel licht streepje. Overmorgen weer even testen en hopelijk is hij dan beter te zien. Maar als hij al op de foto te zetten is, weet ik uit ervaring dat hij in het echt al beter te zien is. Succes!

Faithful vindt dit leuk.
  4. LovePoison

LovePoison Actief lid

12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Op de onderste zie ik wel een vaag lijntje.. hoop dat ze op gaan lopen

Faithful vindt dit leuk.
  5. Faithful

Op de foto is de kleur idd niet zo goed te zien, in het echt vind ik hem er niet grijs uitziet. Zal vanmiddag iig nieuwe test halen bij kv, nooit ervaring met indrogers of fals positief gehad dus weet het verschil daar niet van.
    Maandag zal ik nog eens testen, iig bedankt ladies!

6. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Ik zie iets op de bovenste en onderste, maar als idd echt morgen je nod is zou ie normaal gesproken wel echt behoorlijk duidelijk moeten zijn. Maar je weet niet op hoeveel dpo je zit he, dus je weet niet wanneer je eisprong was?
    Ik durf er weinig over te zeggen, het kan een indroger zijn, het kan zijn dat het vroeg is misgegaan (had je de afgelopen dagen ook al getest?) of het kan zijn dat je ei veel later is gekomen en dus morgen niet je nod is en hij hopelijk op gaat lopen.

7. Faithful

Na miskraam 2 mnd terug bewust even minder bezig geweest met zwanger worden en vroegtesten probeer ik (ook daarvoor) zoveel mogelijk te vermijden ivm mogelijke teleurstelling.
    Bij eerdere zwangerschappen waren ze voor Nod ook niet duidelijk bij mij.
    Heb ooit een maand ovulatietesten gedaan en toen bleek mijn ei later in de cyclus te zitten, vind het voor mijzelf zo'n gedoe iedere maand dus mijn ei is altijd even afwachten, cyclus is wel regelmatig vaak 28 en heel soms 30 dagen.
    Afwachten nog even, bedankt iig!

8. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Dat kan ik me voorstellen. Je hebt als ik je onderschrift lees nogal wat meegemaakt geloof ik...
    Ik ga hard voor je duimen dat je over een paar dagen een duidelijker streepje hebt!

Faithful vindt dit leuk.
  9. Faithful

Ik hou jullie op de hoogte.;)

Elizia vindt dit leuk.
  10. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik twijfel of ik wat zie. Als je echt 1 dag voor nog zit dan vind ik als er al een streep staat ze er licht

11. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Mmm ik ben hier niet zo goed in maar ik zie echt niets. Soms is het in het " echt " duidelijker. Tenminste bij mijn ovulatietesten wel! Morgen of overmorgen nog een testje wagen!

12. Faithful

Ja tenzij het een knaller/donker is, vind ik het erg lastig om goed op de foto te krijgen. In het echt ziet het er wat duidelijker uit, testen zijn gehaald dus maandag zou er iig iets duidelijks te zien moeten zijn.

@meisje1977, je leest vaak verschillende verhalen over hoe duidelijk een test is rond NOD en ik weet mijn ei niet. Een indroger heb ik nog niet eerder gehad en het tuur streepje is met 5 minuten te zien, in het echt iig beter dan op de foto. Geen idee ook vanaf wanneer een indroger zichtbaar kan worden. Maandag nog eens testen. In iedergeval bedankt! ;)

13. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Ik zie hem wel hoor! Hoop voor je dat hij mooi op gaat lopen! :)

Faithful vindt dit leuk.
  14. dw23

dw23 Lid

16 jan 2017
    91
    29
    18
    NULL
    NULL
    Ik zie het ook hoor!!

Faithful vindt dit leuk.
  15. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Ik denk iets te zien, alleen aan de hand van wat ik zie denk ik dat je toch echt nog vroeger bent dan 1 dag voor nod.
    1 dag voor nod had het echt geen tuur meer moeten zijn naar mijn idee.
    Ik ga voor je duimen voor een mooie oploop

Faithful vindt dit leuk.
  16. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Heb je vandaag nog getest?

17. Your93

Your93 Lid

21 mrt 2017
    76
    25
    18
    NULL
    NULL
    Spannend.. Ik wacht op een update.:thumup:

18. Faithful

Wat het ook mag zijn geweest ik ga uit van toch een indroger, vandaag toch ongesteld geworden. Dames bedankt voor het mee kijken en jullie lieve reacties!
    Wie weet wat de toekomst brengt.

19. dw23

dw23 Lid

16 jan 2017
    91
    29
    18
    NULL
    NULL
    Aah nee wat balen zeg...!!

20. meisje1977

meisje1977 VIP lid