mornig after pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door wendii88, 1 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendii88

wendii88 Niet meer actief

weet iemand of je na een bevalling gewoon een morning after pil kan nemen, kan dat geen kwaad?
    ik heb 11 weken geleden een keizersnee gehad en ben nog niet ongesteld geweest.. en vannacht hebben mijn vriend en ik zeg maar 'feest gevierd' maar ik ben nog niet aan de pil omdat de gyneacoloog had gezegd dat ik daar beter mee kon wachten tot ik ongesteld was geworden..

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Poehee, dat zou ik niet weten. Maar ik zou deze vraag in ieder geval voorleggen aan de huisarts.

3. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    denk dat je inmiddels al wel meer info hebt over de morning after pil, maar wilde nog even kwijt dat ik ook eens wat meer info zou opvragen over beginnen met de pil. ik mocht na mijn ks meteen weer beginnen met de pil. Lijkt me ook erg ongemakkelijk als je graag een pil gebruikt en nog steeds niet ongesteld bent geweest. bij sommigen duurt dat wel een half jaar tot een jaar als er bijv ook bv gegeven wordt. ms dat je ha wat meer duidelijkheid kan geven?

4. wendii88

wendii88 Niet meer actief

ik mag van de huisarts gelukkig gewoon weer beginnen met de pil omdat het dus nog wel een tijdje kan duren voor ik weer ongesteld word..
    het is nu al 12 weken geleden.. en geef geen borstvoeding.
    maar ja ik zie vanzelf wel waneer het komt en blijf dus gewoon die pil slikken want je weet maar nooit ;)

Deel Deze Pagina