Drie maanden geleden is mijn dochtertje met een keizersnede geboren. De rest van mijn lichaam heeft zijn normale vorm al redelijk goed terug, maar mijn buik ziet er nog steeds uit als een zwangere buik. Echt zo'n bolletje. Zijn er nog dames die dit hebben? Trekt dit nog weg of zou ik me hier zorgen over moeten maken en misschien eens terug naar de gynaecoloog moeten? Meerdere mensen hebben er al een opmerking over gemaakt en mijn zoontje vroeg laatst of er nog een baby in mijn buik zat...
heb ik ook heel lang gehad. je mag natuurlijk je buikspieren niet gebruiken de eerste tijd, en ik was pas na ruim 8 maanden pijn vrij. daarna ging het heel hard! ben 10 kg kwijt geraakt in 3.5 maand. nu weer zwanger, en was ook bijna meteen weer zichtbaar zwanger!
Hier ook na de tweede. Dat was echt totaal anders bij de eerste... Ik ben na 2,5 maand begonnen met iedere dag buikspieroefeningen en ben echt op mijn eten gaan letten (geen dieet maar vrijwel geen snoep, veel minder koolhydraten en suikers enzo) en nu begint het weer beetje te komen.. Het is nu zelfs zo dat mijn kleren van voor de zwangerschap wat te groot zijn maar mijn buik nog steeds niet helemaal in vorm is.. Maar ik zet door, langzaam maar zeker moet het lukken!
Hoe vaak ik al niet gehoord heb "hey wat leuk, je bent weer zwanger!" Uh, nee!!! :x Mijn jongste is nu 4 maanden oud en ik zie er 5 maanden zwanger uit :x
Mijn buik was ook echt het laatste dat weer in vorm kwam, en toen was mijn dochter een jaar. Ik had geen echte zwangere buik, maar wel nog een zwembandje. Na een jaar was dat helemaal weg.