Hoi, ik ben nog niet zwanger maar wist niet waar ik mijn vraag anders moest stellen dus ik hoop dat een van jullie kan/wil antwoorden. Ik ben 25 en nu een half jaar bezig voor een kindje. Nu heb ik sinds 3 maanden veel spotting. Het begint ongeveer 3-5 dagen na de eisprong en is dan op en af aanwezig totdat rond 11-13dpo de menstruatie doorzet. Het is erg weinig, soms alleen op een papiertje bij het afvegen en soms een klein bruin streepje op een inlegkruisje. Soms zit er een dagje tussen dat ik niks zie. Vandaag ben ik 6dpo. Nu ben ik toevallig gisteren naar de ha geweest omdat ik donderdag ook een bloeding had na het vrijen, en bij onderzoek met een eendenbek begin het ook meteen weer te bloeien. Dus je zou kunnen zeggen dat er dan misschien sprake is van een contactbloeding. Echter de vorige 2 cyclussen hebben we niet in mijn luteale fase gevreeƫn, nadat ik zeker wist dat de eisprong is geweest en toen had ik dus ook die spotting, en vooraf aan deze 3 maanden had ik het hooguit 1 dag voordat de menstruatie doorzette. Gisten vroeg ik de ha daar meteen over maar die zei dat het normaal was om 4 dagen na je eisprong te spotten en voor je menstruatie, maar verder ging ze niet echt op mijn vraag in. Ik heb nergens pijn (ook niet tijdens vrijen of tijdens menstruatie), Moet ik mij zorgen maken? En wat kan het zijn?
IK Bedoelde dat ik dinsdag bloeding had na het vrijen. Toen was ik 4 dpo en het was de eerste maand dat ik na mijn eisprong nog echt zin had om te vrijen....