Hoi allemaal, Even een vraagje... Wij zijn al enige tijd bezig voor een eerste kindje. Sinds stoppen met de pil in september 2020 vrij regelmatig. Wel hele korte en lichte menstruaties van 2 dagen welke op een gegeven moment terugliep naar 1-1,5 dag. Na een jaar zwanger, bij de termijnecho werd een ma geconstateerd. Lange nasleep en uiteindelijk nog een curretage afgelopen december. Daarna weer regelmatig, wel een cyclus monitoring gedaan. Heel dun bms, fertiliteitsarts gaf aan daar niets in te kunnen betekenen en ik bleek ook diezelfde maand zwanger. Uiteindelijk door niet levensvatbaarheid die zwangerschap af moeten breken. Dat was eind mei en daarna nog heel lang positieve testen gehad, zonder bloedverlies. Uiteindelijk begin juli ongesteld geworden, heel kort ook. Dat was de eerste ronde weer en vlak na de menstruatie begon de spotting, helder en oud bloed. Dit hield aan tot met na de eisprong. Die maand wel een innesteling (oplopende testen), maar dat liep verkeerd af. Ruim een week over tijd brak mijn menstruatie door, die duurde 7 dagen. Veel langer dan ik gewend ben. Sindsdien weer spotting en nu richting eisprong neemt het ook weer toe. Ook helder bloed. Dit maakt de innesteling waarschijnlijk ook lastig en mogelijk ging het daarom vorige maand mis. Heeft iemand enig idee wat het kan veroorzaken? Een disbalans in hormonen? Morgen ga ik de huisarts bellen, misschien dat deze nog ideeën heeft en iets kan.