Spotting, wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Milla, Apr 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb nu al een hele week spotting (heel licht bloedverlies (oud bruin)) tijdens een cyclus. Het komt blijkbaar best vaak voor, wie heeft er ervaring mee en beïnvloed het je cyclus?

2. nathalietje

nathalietje Actief lid

Apr 10, 2008
    139
    1
    0
    arbeidster
    brugge
    hallo

ik weet niet of ik hetzelfde probleem heb als jij maar ik denk bijna van wel!
    iets meer dan 2 weken geleden had ik mijn regels! de vrijdag waren ze gedaan en gans het weekend geen last gehad maar de maandag kreeg ik ook zo'n lichte bloeding! maar helaas heb ik die nu ook nog af en toe heel raar!
    ik denk dat het in mijn geval ontpillen is zeker?

groetjes

3. annatje

annatje Lid

Apr 7, 2008
    88
    0
    0
    call center agent
    hier ook het geval
    naar de ha geweest om dat ik al 2 weken ongi was.
    die vertelde me dat het een verandeing in mijn hormoon huishouding is niks aan te doen gebeurd vaken dus uitzitten die ongi
    nou dacht ik dat ik er vanaf was vrijdag maar sinds gisteren idd ook ik heel licht bloedverlies stelt niks voor maar t zit er wel
    denk niet dat je je zorgen moet gaan maken hoor.
    valt allemaal aarschijnlijk heel erg mee.
    of je bent idd nog aan het ontpillen en dan is je hormoonen boel ook in de war.
    suc6
    gr. anna

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    heb het altijd gehad.. van 2 dagen tot 7 dagen voor ik ongesteld moest worden.
    Het beinvloede mijn cyclus niet.

5. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

Ik heb dit dus ook altijd al gehad. Deze ronde zelfs vanaf mijn ei tot aan nu, bijna ongi. Elke dag wel wat roze/bruin verlies. Soms met slijm en soms zonder.

Volgens mij geen invloed op mijn cyclus.

Gr. Dib

6. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Had je dit ook net voor je zwangerschap (voor het testen) of was het toen niet aanwezig?
    Ik wil nl graag weten of je ondanks het roze/bruin ook nog zwanger kan zijn!?

7. nathalietje

nathalietje Actief lid

Apr 10, 2008
    139
    1
    0
    arbeidster
    brugge
    hey meiden,

ja hoor ondanks spotting kan je zwanger worden, heb het zelf gevraagd aan mijn huisdokter omdat ik zo met die spotting inzat!
    maar tis serieus ambetant hoor! :(

kusjes xx

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb het nu ook, zit middenin mijn cyclus (banner klopt niet helemaal, heb volgens mij nog geen ei gehad) en ik verlies rood/bruin bloed.. zonder krampen ofzo.. vaag!

9. Spekkie

Spekkie Actief lid

Apr 7, 2008
    407
    0
    0
    Ik heb het niet bij elke cyclus, maar deze keer wel. Al ruim 5 dagen bruin-bloed verlies en sinds gisteren pas een echte menstruatie. Het beinvloed mijn cyclus duur niet echt, die schommelt zowiezo altijd wel iets.

Bij mijn eerste zwangerschap had ik het ook zo nu en dan, maar alles bleek gelukkig gewoon in orde.

10. medina

medina Lid

Oct 25, 2007
    66
    0
    0
    ik had 2weken gelden ongi moeten worden, wat dus niet is gekomen. Maar ik had vorige week zaterdag 2.5dag bruine afscheiding met een druppeltje bloed. En nu helemaal niks, alleen maar zeurig gevoel in me onderbuik en in de avond helemaal opgezet.

11. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    Heb je ook een positieve ovutest? (foto in je album) Eh...mss stomme vraag maarre...ben je niet zwanger?

Koosje

Share This Page