Ik heb nu al een hele week spotting (heel licht bloedverlies (oud bruin)) tijdens een cyclus. Het komt blijkbaar best vaak voor, wie heeft er ervaring mee en beïnvloed het je cyclus?
hallo ik weet niet of ik hetzelfde probleem heb als jij maar ik denk bijna van wel! iets meer dan 2 weken geleden had ik mijn regels! de vrijdag waren ze gedaan en gans het weekend geen last gehad maar de maandag kreeg ik ook zo'n lichte bloeding! maar helaas heb ik die nu ook nog af en toe heel raar! ik denk dat het in mijn geval ontpillen is zeker? groetjes
hier ook het geval naar de ha geweest om dat ik al 2 weken ongi was. die vertelde me dat het een verandeing in mijn hormoon huishouding is niks aan te doen gebeurd vaken dus uitzitten die ongi nou dacht ik dat ik er vanaf was vrijdag maar sinds gisteren idd ook ik heel licht bloedverlies stelt niks voor maar t zit er wel denk niet dat je je zorgen moet gaan maken hoor. valt allemaal aarschijnlijk heel erg mee. of je bent idd nog aan het ontpillen en dan is je hormoonen boel ook in de war. suc6 gr. anna
heb het altijd gehad.. van 2 dagen tot 7 dagen voor ik ongesteld moest worden. Het beinvloede mijn cyclus niet.
Hoi, Ik heb dit dus ook altijd al gehad. Deze ronde zelfs vanaf mijn ei tot aan nu, bijna ongi. Elke dag wel wat roze/bruin verlies. Soms met slijm en soms zonder. Volgens mij geen invloed op mijn cyclus. Gr. Dib
Had je dit ook net voor je zwangerschap (voor het testen) of was het toen niet aanwezig? Ik wil nl graag weten of je ondanks het roze/bruin ook nog zwanger kan zijn!?
hey meiden, ja hoor ondanks spotting kan je zwanger worden, heb het zelf gevraagd aan mijn huisdokter omdat ik zo met die spotting inzat! maar tis serieus ambetant hoor! kusjes xx
ik heb het nu ook, zit middenin mijn cyclus (banner klopt niet helemaal, heb volgens mij nog geen ei gehad) en ik verlies rood/bruin bloed.. zonder krampen ofzo.. vaag!
Ik heb het niet bij elke cyclus, maar deze keer wel. Al ruim 5 dagen bruin-bloed verlies en sinds gisteren pas een echte menstruatie. Het beinvloed mijn cyclus duur niet echt, die schommelt zowiezo altijd wel iets. Bij mijn eerste zwangerschap had ik het ook zo nu en dan, maar alles bleek gelukkig gewoon in orde.
ik had 2weken gelden ongi moeten worden, wat dus niet is gekomen. Maar ik had vorige week zaterdag 2.5dag bruine afscheiding met een druppeltje bloed. En nu helemaal niks, alleen maar zeurig gevoel in me onderbuik en in de avond helemaal opgezet.
Heb je ook een positieve ovutest? (foto in je album) Eh...mss stomme vraag maarre...ben je niet zwanger? Koosje