Hallo, Wij willen naar de Lego-film in de vakantie, die is er in 3 en 2D. Ik vraag mij af of zoon zo'n brilletje op wil houden of überhaupt op wíl! Wat is jullie ervaring hiermee?
Ik zou absoluut naar 2d gaan. Ik ben jaren terug met me neefjes naar toys story geweest. En veel kindjes incl mn neefje van 5 of 6 moest huilen toen er een vlinder uit beeld kwam.
Vorige week met mn dochter naar de 2d versie geweest, erg leuk 3d, is mijn ervaring, dat kinderen zich gaan irriteren aan de bril (zakt af, wordt vies, zit niet lekker). + dat sommige kinderen er af en toe ziek van worden.
2d, ik ga mijn kind op die leeftijd nog niet pesten met 3D en een hele film een bril,ophouden en hoe eng vinden veel kinderen die op je af komende dingen wel niet.
Wij zijn met iets oudere leeftijd naar de leeuwenkoning in 3D geweest: dochter vond het geweldig! Nu zaten daar niet heel veel enge of evt schrikeffecten in dus was echt prima te doen. Brilletje hield ze ook goed op ed.
Mijn zoontje is hooggevoelig en kan zich irriteren aan vanalles, dus nav jullie reacties wordt het 2D. 2D is toch gewoon een mooi woord voor 'normaal'? Heel erg bedankt voor de reacties, ik ben eruit!
Ik ben 2x met mijn dochter van toen 4 jaar naar een 3D film geweest. Eerste keer hield ze t brilletje niet op en kreeg ook nog eens buikpijn. Tweede keer zette ze m ook steeds af. Ze leek er ook niet heel veel aan te vinden. Afgelopen kerstvakantie naar Frozen in 2D geweest en dat was een groot succes!! Dus ik zou zeggen absoluut 2D!! 3D schijnt ook nog eens niet zo goed te zijn voor kinderen onder de 7 jaar.
2d.. wij zijn vorig jaar naar smurfen 3d geweest maar ze kon het moeilijk zien Door het 3d effect. ze deed het brilletje telkens af om het beter te zien