Gisteren hebben beide kinderen staan overgeven op mijn hoogpolig tapijt. Had snel de kinderen verschoond en daarna het kleed met een sopje afgedaan. Het kleed is nu nog steeds wat nat heb te veel sop gebruikt denk ik. Maar t ergste is dat het zo zuur ruikt. Bah. Hoe krijg ik die geur er nu uit? Heb vanochtend weer een sopje met andy erover gedaan en geboend maar t blijft zo stinken. Iemand tips?
Soda erop doen. Dat absorbeert sowieso het vocht en ook veel/alles van de geur. Goed alles een paar uur in laten trekken, zuigen en dan waarschijnlijk nog een keer.
Inderdaad heb ik gedaan bij de achterbank van de auto waar onze dochter haar maaginhoud deponeerde. Hebben het daarna nooit meer geroken.
ik lees graag mee. vorige week vriendin op bezoek gehad. dl wilde graag melk drinken en een tuitbeker was niet nodig. nee hoor, ze kan al uit gewone beker drinken. hmmm. niet dus. zucht
Azijn sopje Dreft sopje Textiel verfrisser Stomen Tapijtreiniger huren Hier wollen witte kleed en regelmatig of hond spuugt of koffie/thee op Ik gebruik hr reiniger daarna textile verfrisser en 1x per jaar tapijtreiniger
Vanish tapijtreiniger, je hebt spray of poeder die je strooit en daarna opzuigt. Werkt super! Hier op de bank gebruikt, werkte meteen! Was een tip van mijn moeder zij gebruikte het vroeger overal waar wij gespuugt hadden, bedden vloeren, trappen, alles is bij ons thuis wel een keer ondergekotst
Ik deed altijd de ondergespuugde kleding en spuugdoekjes in een sopje met biotex. Weg geurtjes. Misschien helpt dat ook wel bij bloerbedekking
Je hebt van die antigeur sprays die op basis van enzymen werken. Die zijn super. Pure Ayre is eentje die op natuurlijke basis is, werkt ook geweldig.