Mijn zoontje krijgt motilium maar het lijkt alsof hij soms weer melk weg slikt. Moet zijn dosering misschien aangepast worden? Hij krijgt nu1,5 ml per keer maar hij is ondertussen alweer 7 kg dus weet niet of hij nu meer moet? Weet iemand dit?
Ik zou niet zelf gaan dokteren in dit geval, maar gewoon bellen met de huisarts morgen. Het is en blijft gewoon een medicijn wat je geeft. sterkte voor je zoontje!
Isis onze ka zei dat je de hoeveelheid moet aanpassen aan de kg's. Er zit toch zo'n soort optrekspuitje bij die moest ik dan elke keer na het gewicht verhogen. 1.5 kan idd niet meer genoeg zijn voor zijn gewicht.
Ik zou even bellen....Irem krijgt nu 1,5 ml 1 keer per dag en dat is voor haar icm Nexium voldoende. Die dosering is nog van dat ze 2 maanden oud was , toen kreeg ze zelfs vaker. Dus het hangt echt van je kindje af en niet perse van de kilo's.
Onze zoon is nu 4 maanden en weegt 7 kilo en krijgt nu 2,5 x 4 keer op een dag. Dit is de een na laaste keer dat het verhoogd mag worden voor hem, want dan moeten we uitwijken naar een andere medicatie. Zo gewoon de ka bellen en vragen of je mag verhogen.