Eigenlijk vreselijke dingen hoor, haha. Maar mn zoon vind ze zo vreselijk leuk. Hij heeft een meisje in zn klas die hij vraagt telkens op en neer te lopen zodat hij weer even naar haar schoenen kan kijken. Nu wil ik hem verassen met lampjesschoenen voor het komende seizoen, maar ik zie alleen maar meisjesmodellen. Wie weet meer?
ik heb afgelopen mei bij van haren planes schoenen gekocht met lampjes voor zl. 1 van de lampjes doet het al niet meer maar de andere nog steeds
Maat 29, heb bij Geox zitten kijken en ze zijn idd heel leuk. Alleen een beetje gokken welke nu lampjes hebben. Ik kan het volgens mij alleen aan de zool zien. Vind het niet goed omschreven. Ik zal ze anders even bellen. Ben wel benieuwd wat je hebt liggen Guz.
Ik heb voor mijn zoon nep hoge all stars uit turkije met lampjes. alle all stars voor kinderen daar zijn met lampjes, mssn nog fam die er heen gaat of vrienden?
Heb ze laatst bij de Bristol gekocht voor mijn dochter (ok ze heeft ze zelf uitgezocht, mama houdt er niet van). Hebben ze vast ook in jongensschoenen lijkt me..