Zwanger van ons derde kindje

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Beebiedrie, 15 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebiedrie

Beebiedrie Actief lid

14 jan 2016
    115
    1
    18
    Soms kan ik het nog bijna niet bevatten, maar ik ben toch écht zwanger! Na vier jaar geen enkele keer overtijd te zijn geweest durfde ik uiteindelijk een week geleden te testen... en die was heel duidelijk! Ik hoop met meer mensen te kletsen die zwanger zijn van een derde of uitgerekend zijn rond augustus/september!

2. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

3. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Hier ook net ontdekt zwanger te zijn van de derde. Echter door de anticonceptie heen, dus niet zo gepland.
    Vind het zo spannend.

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop dat jij je goed voelt.

4. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Toch weer spannend hè, ook zo'n 3e keer. Zoals je kunt zien aan mijn banner zijn wij ook druk bezig voor onze 3e.:D

Lieke84 ook proficiat met je zwangerschap, ondanks dat het niet gepland was hoop ik dat jullie ervan kunnen genieten!

Als jullie zin hebben kunnen jullie je net als ik aansluiten bij het topic 'Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje 2' onder 'Kinderwens' en dan onder 'Zwanger worden clubs'. Hier kletsen meiden mee die aan het proberen zijn, zwanger zijn of al een 3e kindje hebben.

5. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Gefeliciteerd!!

6. Elise1990

Elise1990 Actief lid

8 mei 2015
    185
    1
    16
    Vrouw
    Verzorgende ig
    Nieuwegein
    Van harte gefeliciteerd!!

7. ggitty

ggitty Actief lid

6 aug 2008
    188
    0
    16
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Ik ben ook zwanger van nummertje 3 en rond 15 sept uitgerekend.

8. Beebiedrie

Beebiedrie Actief lid

14 jan 2016
    115
    1
    18
    Bedankt allemaal! Voor een aantal van jullie ook felicitaties. ggitty, ik weet niet exact hoe ver ik heen been qua zwangerschap, dat zal even kijken worden bij de eerste echo. Ik vermoed dat ik begin sept of helemaal eind aug ben uitgerekend! Had er totaal niet meer op gerekend!

9. Beebiedrie

Beebiedrie Actief lid

14 jan 2016
    115
    1
    18
    Leuk, ik heb ook twee kinderen zelfde jaren geboren als jouw kinderen, Klarinet!
    En spannend, Lieke84!!! zeker als het zo onverwacht komt. Wij hielden zelfs nergens meer rekening mee. Vier jaar lang geen enkele keer overtijd geweest, en dan toch...

Deel Deze Pagina