Hi allemaal! Ook ik ben zwanger Ik ben echt heel erg blij! Maar ondertussen maak ik me toch ook een beetje zorgen dat het nog fout gaat.. Hebben jullie dit ook? Ik heb best veel last van baarmoederkrampen, misschien dat ik daarom wat bang ben. Leuk alle zwangere vrouwen op het forum, allemaal gefeliciteerd!
Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik herken je zorgen helemaal. Ik weet nu iets minder dan een week dat ik zwanger ben en heb ook af en toe krampjes tot wat hevigere steken, elke keer als ik naar het toilet ga ben ik bang om bloed te zien. Probeer er wel van te genieten maar dat vind ik nu nog wel een beetje lastig. Hoe voel je je verder ?
Jij ook gefeliciteerd! Ja ik heb dat ook! Ik heb verder eigenlijk nergens last van, heel klein beetje gevoelige borsten en de krampen, maar dat is het.. Misschien omdat ik zo 'weinig' voel is het ook beetje onwerkelijk? Hopen dat het bij ons allebei goed gaat
Gefeliciteerd met de zwangerschap en ook de andere dames hier Ik heb ook krampen en steekjes dat is normaal, zolang het niet gepaard gaat met hevig bloedverlies, het is het groeien van je baarmoeder en is juist een goed teken! De angst voor dat het fout kan gaan is normaal, die eerste trimester is killing, ik heb hetzelfde vooral omdat mijn eerste zwangerschap een miskraam geworden is, dat bevlogene is er dan af, ik koopte al kleertjes etc dat doe ik nu niet, ik ben ook super blij want het is en blijft een wonder, maar ik houd rekening met..... Als de angst even komt opzetten bedenk ik mij dat je er niks maar dan ook niks tegen kan doen om het tegen te houden, dus kan je net zo goed genieten!! xoxo
Echt superleuk dat we allemaal ongeveer evenver zijn! Hihi ben zo benieuwd naar hoe alles gaat! Nog een vraagje, hebben jullie het al aan mensen verteld? Zo ja aan wie, zo nee hoelang wil ke nog wachten? 😊
Gefeliciteerd! De onzekerheid blijft hoor, hopelijk alleen tot de eerste echo, maar dan zit je weer op het wachtbankje tot de 20 weken echo. Ik heb het meteen aan ouders+schoonouders verteld, verder weten nu een paar mensen het, die het konden raden. En ik wil er liever niet over liegen.. Ik zou het alleen vertellen aan de mensen met wie je het ook zou willen delen als het mis gaat. Geniet van je zwangerschap!
Hoi! Zeker herkenbaar hoor. Ben nu zelf 4w5d. Ik hou mezelf gewoon voor dat ik er alles aan doe om een gezond kindje te krijgen. Gezond eten, sporten etc. En mocht het dan toch misgaan... Dat is aan Moeder Natuur. Ik blijf er gewoon van genieten, want zo lang het goed gaat, gaat het goed! Ben wel erg benieuwd naar de eerste echo
Hartelijk gefeliciteerd! Ik herken het... ik maak me ook zorgen dat het mis gaat. Maar ik probeer er maar niet te veel bij na te denken...
Spannende tijd voor iedereen! Het zal vast goed gaan 😊 Ik heb het verteld aan mn ouders, schoonouders, mijn broer&schoonzus (zij is ook zwanger, van de derde, 8 weken nu), mn broertje en zn vriend de broer en schoonzus van mn man gaan we het deze week vertellen.. Jaa voor mij is het ook lastig, ik wil niet liegen dus moet her deze maand al aan mn beste vriendinnen vertellen.. Heb 30e verjaardag en een feest twee weken later.. Ik drink altijd, dis wordt moeilijk om ze voor te liegen Ben zo benieuwd naar hun reacties! Hoe reageerden jullie families?
Leuk en spannend hé die reacties!! Ik heb het meteen aan mijn moeder verteld, de eerste keer dat ik zwanger was deed ik de test zelfs samen met mijn moeder, toen die positief was..zal ik nooit vergeten!!! tranen van geluk want ik had te horen gekregen dat zwanger worden voor mij heel moeilijk zou worden en rekening met ivf moest houden, dus niet meteen 1ste poging raak! helaas na 5 en halve week miskraam, en mijn moeder heeft me de hele weg gesteund ze zat bij me bed toen ik wakker werd na de curettage! Deze keer was het na 2 pogingen na de curretage weer raak, en heb de test stiekem alleen gedaan, niet verwachtend dat die positief zou zijn, dus wou me teleurstelling alleen doormaken, ik had een verlate eisprong en 5 dagen!!!! van tevoren inseminatie gedaan (ik ben een bewust alleenstaande moeder en dus afhankelijk van een donor) maar toch raak!! toen heb ik mijn moeder een kaart gegeven als ''bedankje'' voor haar steun en eindige met de worden: je zult een hele fijne oma zijn, me moessie snapte de hint niet, dus trok ik me clearblue digital tevoorschijn je kon dr in Keulen horen gillen jeeezzzz Voor de rest weet me beste vriendinnen het, maar het echt delen doe ik met mijn moeder, ik ben de enige van mijn vrienden die met moederschap bezig is, de rest zit achter de jongens aan hahahaha Heel verhaal, maar zo is het bij mij gegaan, ik koop geen kleertjes en dingen, mijn moeder kon het niet laten en heeft alweer een outfitje gekocht voor me Deze week is het spannendst voor me, ben nu 5 weken, toen is het de eerste keer misgegaan pfft maar voel me zoveel beter dan de eerste keer, dus hopelijk is dat een goed teken!
Aah superfijn voor je! Dat is vast een goed teken 😊 Fijn voor je dat je toch zonder IVF zwanger bent geworden! Van mijn vrienden zijn wij ook als enige bezig met kindjes.. We hebben een vriendengroep van 15, waarvan wij er 2 zijn.. Wij zijn al 4,5 jaar getrouwd en dit jaar hebben we de eerstvolgende bruiloften gehad (2).. Ik weet dat zij nog niet aan kinderen toe zijn, dus ik denk dat ze allemaal heel verrasd gaan reageren 😊😊 Ik vind het wel heel moeilijk om voor me te houden, kan niet wachten op de echo, dan kan ik het echt aan iedereen vertellen 😊
Gefeliciteerd! Ik herken het hoor, helemaal toen ik licht bloedverlies had tegen vijf weken. Gelukkig was er niks aan de hand, komt volgens de verloskundige vaker voor. Ben inmiddels alweer over de 10 weken en kan het gevoel nu een beetje loslaten. Probeer er lekker van te genieten!
he meiden, ik ga me hier ook maar even melden, als t goed is ben ik vandaag precies 4 weken zwanger, ik heb in oktober een miskraam gehad, en ben zwanger geworden door middel van puregon en pregnyl injecties. morgen of vandaag maar even het ziekenhuis bellen, ik krijg bij 6 weken al een echo, dat is t enigste voordeel aan de medische molen hebben jullie al ergens last van? ik slaap al weken slech ( eerst door hormoon injectie, ik denk nu door zwangerschap ) en mijn borsten zijn pijnlijk. in mn achterhoofd zit erg de miskraam van n paar maanden terug, maar ook voel ik dat t nu wel goed zit. ik had bij de vorige zwangerschap coninu buikpijn tot aan de miskraam, nu heb ik geen buikpijn..... fijne dag allemaal
Gefeliciteerd! En heel herkenbaar hoor, al die zorgen...die pijn die je voelt bij je baarmoeder is inderdaad vreselijk...ik liep ik weet niet hoe vaak naar de wc om te kijken of ik soms bloedverlies had. Geniet van je zwangerschap!
Super gefeliciteerd!! Ik heb hetzelfde ik wordt er helemaal gek van. Ik ben er maandag achtergekomen dat ik zwanger ben, ondanks dat ik aan de pil zit. 3 kruidvat testen en een clearblue test die aangaf 3+ weken zwanger. 25 jan pas een afspraak bij de verloskundige, hoop dat alles goed blijft gaan. Zit nog vol ongeloof, dat komt denk ik na de echo wel
Hopen dat het nu goed gaat voor je! Wel fijn dat je met 6 weken al een echo krijgt, maar de medische molen is niet zo leuk! Laat je het wel weten hoe de echo is gegaan? Duurt nog even maarja 😉
Thnx! Ja ik ga dis ook vaak naar de wc, maar hoop dat het alleen bij 'angst' blijft Jij ook zwanger??
Thnx! Door de pil heen? Dat hoor ik niet vaak 😊 Wel blij met je zwangerschap? Ja het geloof is er bij mij ook nog niet echt, dus komt vanzelf.. Heb pas 22 februari afspraak bij verloskundige en ook de echo, dus moet voorlopig nog even wachten! ☺️