Sprankje hoop of restje pregnyl?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door boannan, 11 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Ik kan het nog niet geloven. Ben bang dat ik morgen opeens wakker word en er geen streepje meer is. Maar dit is wel echt toch? Morgen ieg een CB Digital doen en maandag is testdag voor de kliniek. Vanaf dan ga ik het maar geloven denk ik.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,5 KB
      Weergaven:
      3
  2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Gefeliciteerd!

3. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oh wauwwauwwauw!!! Die eerste daar twijfelde ik nog over, die tweede vond ik al positief maar die derde daar is geen twijfel meer over mogelijk toch :)

Als het oploopt lijkt me dat toch echt hcg en geen pregnyl
    Super zeg, gefeliciteerd :D!!!
    Ik hoop voor je op een plakbeeb, een fijne zwangerschap en een heerlijk kindje straks..

4. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Ik ben bang dat dit niet de goede kant op gaat. Vanmorgen digitale gedaan en dat was prima maar ook even de 2v5 om te kijken of ze mooi oplopen en dat is niet goed. Echt een stuk lichter dan gisteren. Allen gewoon met ochtendurine. Iemand nog positieve verhalen over een test die lichter werden maar later toch weer donkerder? Vandaag precies 14 dagen na punctie dus 14 DPO.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21 KB
      Weergaven:
      15
  5. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ai, ik zie ook echt het verschil inderdaad :(
    Ik wou dat ik je een positief verhaal kon vertellen, maar ik ben niet echt een goed voorbeeld. Bij mij beloofde het nooit veel goeds.

Ik hoop dat ik er helemaal naast zit uiteraard en dat iemand anders hier je een prachtige afloop kan vertellen! Sterkte!

6. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik heb helaas geen goede ervaring met lichter wordende k2v5's. Alleen zou ik ook niet uitsluiten dat je er eentje kunt hebben met wat minder kleurstof of dat je urine net wat minder geconcentreerd was. Het enige dat je -helaas- kunt doen is afwachten en evt morgen weer testen.

7. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ach meid, wat Hilly zegt kan, ik had dat ook een keer. Ik wilde nog een keer testen en testte met hetzelfde merk opeens lichter, ik helemaal over de rooie en dag later was de test opeens wel donkerder!
    hopelijk is dat bij jouw ook.
    En je kunt ook alleen maar afwachten, het is ook een rot periode!

8. keepfaith

keepfaith Lid

20 nov 2014
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had eerst een licht streepje, toen geen streepje, daarna donker streepje
    Ik denk dat het goed zit en niet meer moet testen je maakt jezelf gek
    Ik snap je wel hoor, maar kv test vaker vreemd laatste tijd

9. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Jij had dat over een tijdje verspreid toch? Niet in een tijdsbestek van 3 dagen?

10. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Sorry wil je niet ongeruster maken dan je al bent, maar wil wel eerlijk zijn... Bij mij was dit geen goed teken... Hopelijk lag t aan je urine oid en is t bij jou gewoon goed!!!

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.981
    15.609
    113
    Nabij Utrecht
    :(:( bah... zou het dan toch een restje pregnyl zijn geweest en jouw lichaam het dus langzaam afbreekt?? :(:(

Ik hoop dat hij morgen weer oploopt.

12. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Bij mij was het ook geen goed teken... zijn ze allemaal met ochtendurine..? Of misschien test je s middags donkerder..? Ik duim voor een goede afloop!

13. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Hopelijk is t gewoon een lichtere test want gun het je zo

14. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ze liepen eerst op, dat kan niet met pregnyl. Dus dat is het niet, denk ik.

15. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Wat Hilly1980 zegt, maar hoop wel op een mooie afloop... Morgen weer testen.

Liefs

16. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Oh bah spannend meid! Het zag er hoopvol uit, maar lichter wordende streepjes waren bij mij ook altijd een slecht teken :(

Hopelijk morgen een beste knaller!!

17. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Jeetje dat is niet leuk, ik hoop dat hij morgen weer mooi donkerder wordt.

18. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ah bah, niet leuk! :(
    Ik heb ook geen positieve verhalen voor je helaas. Ik hoop heel hard met je mee dat de test weer op gaat lopen!

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.981
    15.609
    113
    Nabij Utrecht
    Ik heb wel vaker rijtjes gezien waarbij hij ineens weer opliep en de dagen erna weer afliep.
    Heeft ook met de concentratie van de urine te maken en betekent dus lang niet altijd dat het een zwangerschap was wat een mk werd ;)

20. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Ik denk dat ik wel heel even zwanger was want vanmorgen 16 dagen na pregnyl gaf CB Digital nog zwanger aan. Aan de ene kant maakt het niet uit. Menstruatie voelt gewoon als menstruatie en feit blijft hetzelfde: geen kindje in augustus. Aan de andere kant maakt het wel uit. Ik denk voor het eerst sinds mijn MA in juni 2013 dat ik heel even zwanger was en dat dat dus wel lukt. Nu alleen nog blijven.

Vanmiddag was er niets meer te zien op de test. Jammer maar helaas.

Deel Deze Pagina