Sprankje hoop of restje pregnyl?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door boannan, 11 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Wat vervelend dat er niks meer te zien was maar je was wel degelijk zwanger dus hopelijk blijft een volgende beter plakken

2. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Wat moet ik hier nou weer mee? Gistermiddag - weliswaar met hele lichte urine - niets meer te zien en zojuist - met hele donkere eerste urine weer een duidelijk streepje op m'n officiële testdag voor de IVF kliniek. Maar nog steeds niet zo donker als zaterdag (13-12).

Ik moet de kliniek straks bellen en wat ga ik dan zeggen? Ik snap er niks van! Krijg toch ook weer een beetje hoop eigenlijk.

Wat vinden jullie? Het kan nu echt geen pregnyl meer zijn hoor. Dat is 17 dagen geleden.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,7 KB
      Weergaven:
      3
  3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Dat ziet er erg hoopvol uit! Maar ben je nu wel of niet ongesteld?

4. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Als je die van gister eruit haalt dan is hij mooi opgelopen! Ik zou nog even een digitale doen en zeggen dat je graag een bloedtest wil voor de officiële bevestiging :D

Maar ik zeg zwanger! Voorzichtig gefeliciteerd meid !!

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Oh ja bij de kliniek zeker gewoon zeggen dat je een positieve test heb. Is toch ook zo :D

6. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Nee nog geen bloed gezien.

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Die testjes kunnen onderling best wat verschillen, waardoor je de opbouw niet helemaal kunt monitoren. Ik heb tussendoor ook een tikje lichtere test gehad, en dezelfde dag met een andere test van zelfde merk getest, die was weer donkerder. Dat waren trouwens ook kv testen, die zijn niet meer zoals vroeger, heb ik gemerkt ;) Om gek van te worden. Je testen zijn positief, en dit streepje kan echt niet meer van de pregnyl zijn.

Die CB digitaal is keurig in overeenkomst met wat zou moeten, die is betrouwbaarder dan naar streepjes op kv testjes kijken. Misschien zinvoller om hcg opbouw via bloedtesten te gaan monitoren, dat is denk ik ook wel deel van je traject misschien? Ik heb geen ervaring met MMM, maar wel met een lichter streepje op een kv test ;) Dat streepje wordt als het goed is over een week of 7 geboren :)

8. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Hoe ziet die laatste test er nu uit?

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik zou gewoon bellen dat je test positief is! En dat je graag bloed wilt laten prikken (of is dat standaard bij ivf?) dat kunnen ze dan om de paar dagen doen om te kijken of er een goede stijging in zit. Meid wat spannend zeg!! Als ik je rijtje zo zie lijkt je testje van gister gewoon niet goed maar die van vanochtend ziet er wel weer keurig uit! Ik duim voor jullie!

10. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Wat bizar!
    Maar je hebt gister 2 testen gedaan toch? dat het niet 1 misser zou kunnen zijn geweest. Of kwamen ze uit dezelfde doos? Misschien was de doos gewoon ruk ;)

Hou ons op de hoogte! Oh, en laat je na het bloedprikken niet afschepen met zwanger of niet zwanger, maar vraag expliciet naar de waarde. Ze hebben er in Nederland nogal een handje van om dat er niet bij te vermelden.

11. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik duim!!!

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ja, mijn twee testen kwamen uit verschillende doosjes, wel allebei kv! Heb niet gekeken naar batchnummers oid. Het controlestreepje was bij die ruk-test ook wat lichter dan bij de andere testen.

13. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Even samen met die van zaterdag ter vergelijk. Deze zou weleens net zo donker kunnen opdrogen.

Die van gisterochtend die duidelijk lichter was kwam uit hetzelfde doosjeals die van zaterdag en die van vanmorgen uit hetzelfde doosje als die van gistermiddag die omowit was. Dus aan 1 doosje kan het niet liggen.

Ik weet niet of de kliniek bloedtesten doet. Zit ook niet echt om de hoek dus misschien wil de huisarts wel bloedtesten doen. Pfff wat spannend!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,9 KB
      Weergaven:
      5
  14. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Oh op z'n kop. Ik plaats straks even genomen in daglicht. Dat is duidelijker.

15. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Vind die van vandaag breder en donkerder hoor!
    Gaat volgens mij gewoon de goede kant op.

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik heb zelf ook 2 veel lichtere testen gehad bij kv 2v5. Beide uit andere doosjes. Ik maakte mij geen zorgen want het komt vaak voorbij kv 2v5 en ik deed tegelijkertijd action testen die wel gewoon opliepen.

Zoals ik het nu zie ben je gewoon zwanger hoor. Test van vandaag is duidelijker.

17. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    #77 boannan, 15 dec 2014
    Laatst bewerkt: 15 dec 2014
    De urine was wel erg donker vanmorgen. Vandaar dat de test zo geel is.
    Ik zou dus nu 4+1 zijn. Is de test dan niet te licht? Net de kliniek gebeld en heb met 7+5 pas een echo. Nog lang wachten. En dus maar even doortesten komende dagen of de test op blijft lopen lijkt me?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,8 KB
      Weergaven:
      2
  18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik had een soortgelijke test op 4+2, wel met 2e urine..
    Op 4+5 een knaller.

Ik heb goede hoop:) spannend!

19. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Ik vind wel dat hij is opgelopen tov zaterdag. En het zijn mooie streepjes voor 4 weken en 1 dag hoor! Ik had mijn knaller ook pas op 4 weken en 3 dagen geloof ik. Gefeliciteerd!
    Wel balen dat je zo lang op die echo moet wachten..

20. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Je kunt er in de loop van de week ook nog een cb met weken in dicator tegen aangooien.. zegt die 2-3 weken dan vind ik dat een heel positief signaal hoor.. Maar tot zover zou ik ook gewoon hoop houden en evt vragen om een bloedtest.. daar heb je meer aan dan een echo met deze termijn..

Deel Deze Pagina