Jeetje wat vinden jullie hier nou van?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chantal26, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
  2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    Belgiƫ
    Nouja, ze lijken er echt veel plezier in te hebben...

Ik zong als jong meisje ook gezellig mee met:

"put your a*s on my face, i love the way your p*s*y tastes... WIGGLE WIGGLE, WIGGLE WIGGLE"

Wist ook niet wat het wilde zeggen... mocht het alleen niet zingen van m'n vader :D

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Och... Mijn zusje zong als klein dreumesje ooit: I'm honey, honey, honey, honey, soooo honey, I'm honey tonight. Te schattig :D

4. glimworm

glimworm Niet meer actief

Ik zie er nog geen kwaad in. Het zingende meisje eist duidelijk alle aandacht op en dat is haar volgens mij juist meer om te doen dan de boodschap van het liedje verkondigen, als ze uberhaupt al weet waar ze over zingt.

Ik wist vroeger nog niet eens hoe ik de meeste woorden goed moest uitspreken toen ik met de "vieze" liedjes van Madonna meezong/playbackte,laat staan dat ik wist wat ze betekenden en waar ik in hemelsnaam wist waar ik over zong.

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

ik vind het echt verschrikkelijk, het boeit me niet of ze weten wat ze zingen maar gewoon wat een aanstellerig kind... ik weet dat vele dit ''schattig'' vinden maar ik dus echt niet.

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

Wat betreft de aandacht trekkerij: ben ik ook niet van gecharmeerd :) misschien is dat omdat ik zelf ook liever op de achtergrond sta

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha wat schattig, en knap zeg!

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ben het met je eens daarom opende ik dit topic ook.
    Ik vondt dit filmpje op internet, en ik dacht meteen ik hoop niet dat mijn dochter dadelijk ook zo gaat doen op die leeftijd.

Deel Deze Pagina