Denken aan een onbekend persoon

Discussie in 'De lounge' gestart door Anice, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anice

Anice Niet meer actief

Hallo Dames,

Naar aanleiding van een topic over het verdenken van vreemdgaan na het vinden van "bewijs" moest ik direkt denken aan iets wat mij jaaaaren geleden is overkomen.

Ik ging altijd met de bus naar school. Omdat het op bepaalde tijden echt dringen was om de bus in te komen stond ik op een dag achter een man in net pak met wit overhemd. We stonden samen op het trapje van de ingang van de bus. Ik stond een trede lager achter hem dus een kopje kleiner. Door het gedrang achter me kwam ik per ongeluk met mijn ROOD bestifte mond precies tegen zijn witte kraag aan met het gevolg dat er dus een afdruk op stond van rode lipstick. Aangezien ik toendertijd redelijk verlegen van aard was durfde ik het niet te zeggen tegen die man. Ik had nog wel speciaal gekeken of hij een trouwring om had en dat was wel het geval. Thuisgekomen direkt aan mijn moeder verteld en die zei gelijk van "nou als hij getrouwd is of een vriendin heeft dan heeft hij waarschijnlijk een groot probleem". En zo na al die jaren denk ik nog wel eens aan die onschuldige man hoe hij is thuisgekomen met die mondafdruk op zijn witte kraag. Of hij er veel problemen mee heeft gehad. Welke verklaring hij heeft gegeven aan zijn partner. Misschien heeft het wel een echtscheiding veroorzaakt. En dat allemaal door mij :(. Ik zal het nooit weten. Als mij nu zoiets weer zou overkomen dan zal ik het zeker vertellen tegen de betreffende persoon.
    Wat ik met dit verhaaltje wil zeggen is dat iemand echt onschuldig kan zijn na het vinden van "verdacht" bewijs.
    :)

Groetjes Anice

2. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Haha, dat is écht erg! Maar ga er maar niet vanuit hoor meid! Je hebt jezelf er alleen maar mee :)

Of misschien leest de (ex)partner het hier wel in jou berichtje en weet ze genoeg ;)

3. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik moet er stiekem een beetje om lachen..:) Niet om de evt. gevolgen, maar ik zie het helemaal voor me. Sta je daar als meisje...
    Oeps.....;)

Ik zou het proberen om het los te laten...

4. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Nou ben ik ook wel heel benieuwd hoe dat afgelopen is, jammer dat je het nooit zal weten.

5. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Dan zal ie het op zijn werk wel gezien hebben in de spiegel toen hij naar de wc moest haha anders hebben zijn collega's hem er vast wel op gewezen....

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Nou zo kwam mijn vriend dus laatst ook thuis met een veeg foundation op zijn blouse, dat zag ik 'pas' toen ik die blouse uit de wasmand haalde om te wassen. Nu kan dat ook van mij zijn hoor maar ik heb het toch even gevraagd haha.. Maar goed, ik weet gewoon dat mijn vriend zoiets niet doet en heb ik ook alle vertrouwen in hem. Hij is zelf ook bedrogen geweest.
    Afin.. het klinkt dus inderdaad wel verdacht maar ik heb het hem vergeven hoor :p:D
    Ik heb zelf ook weleens een after shave luchtje bij me gehad omdat ik een kantoor vol mannen had gezeten en toch écht niks geks gedaan.

Deel Deze Pagina