Ik ben best een huismus. Vind het heerlijk om thuis te zijn en kan goed tegen alleen zijn. Mijn vriendin totaal niet, die wil vaak maar weg, wat te doen hebben. Toen bedacht ik me; als ik dan alleen thuis zit, zit ik ook vaak op het forum, toch een beetje mn second live Dat heeft zij niet, dus ik dacht; ja misschien is het daardoor voor mij dus ook wel ‘makkelijker’. En toen vroeg ik mezelf af; ik zit hier al ruim 12 jaar, wat weet ik eigenlijk van bepaalde forummers die ik bijna dagelijks wel tegenkom online. En dat vraag ik me nu dus af van iedereen, dus vond t leuk om daar zo eens achter te komen. Dus; wat weet jij van het lid boven je?
Oei @Anouk was me voor . Dit gaat dus over de persoon 2 stappen hoger. Dat ze zich bekeerde en nu in Tunesië woont in een huis op een stuk grond van haar schoonfamilie. Woonde vroeger in Nederland (Zeeuws vl of Zeeland) 3 kinderen heeft, waarvan 1tje overleden. Ze autisme heeft en chronische problemen. Ze veel zelf bakt, veel rekening houden met milieu. Dat ze opgegroeid is binnen een gezin waar niet alles soepel liep. En haar huisdier een schildpad is.
Dat ze in België woont, 3 kinderen heeft. De afgelopen tijd ontzettend veel op haar bordje heeft gehad zowel lichamelijk als in haar gezin. Dat ze volop bezig is om haarzelf te ontwikkelen op werkgebied en daar veel tijd in steekt. Dat ze een goede kledingstijl heeft , er goed uitziet maar vooral een heel lief persoon is.
Over neuzeke Dat ze houdt van de lekkerste snoepjes ooit Dat ze me altijd goede tips geeft omdat ze ook ervaring heeft met werkongeschiktheid en ook veel ziekenhuizen van binnen ziet Dat ze Vlaamse is, ik denk Oost-Vlaams En ik dacht 2 kinderen, maar 3 kan ook
@artie, Dat ze een super sterke vrouw is! Wie dolgraag een kindje wilt. Je bent een topper! En hoop dat jullie droom gauw mag uitkomen.
@Achterkantvandemaan Dat we veel meningen delen over ‘influencers’ (oa HVK ) Dat ze een zoontje heeft en een man die muzikant is en vaak optreed voor zijn werk.
Over @toch3 Ze heeft niet 3 maar 5 kinderen. Haar man vaart, dus is zij doordeweeks alleen met de kinderen. In de weekenden en vakanties is ze graag aan boord. Ze is net verhuisd.
Over @toch3 Dat de 3 inm 5 zijn, man werkt op scheepvaart,waar ze ook moeilijke opvoedbare kinderen een kans geven! Ze is christelijk en zijn net verhuisd.
Over @Loveischocola Dat ze haar eerste kindje verloren is Dat de naam van haar tweede zoon veel dezelfde letters bevat als de naam van haar eerste zoon (als ik het goed heb onthouden!) Dat ze Jehovah's getuige is
@lovischocola dat ze een sterke vrouw is dat al redelijk wat op haar bord heeft gehad en dat ze als ik me niet vergis Jehova getuigen is
Over jou dat je nog niet zo heel lang geleden getrouwd bent en veel kinderen hebt samen van jong tot wat ouder. En je bent hier regelmatig te vinden en draagt veel bij
Klopt niet helemaal: ik ben deze maand 25 jaar getrouwd 1,5 jaar geleden is onze oudste dochter getrouwd, misschien heb je daar iets van gelezen.