Vanavond wilde mijn man de snijbonen afgieten en toen brak het handvat van de pan af. Deze viel op de grond en het kokende water kwam op mijn voet en arm, verbrand dus. Ben onder de douche gaan staan en heb gekoeld en daarna calendula gesmeerd. Gelukkig lijkt het mee te vallen. En godzijdank was mijn dochter (die hebben we geleerd, als papa of mama aan het koken is niet in de keuken te komen!) niet in de keuken. Maar nu mijn vraag, kan ik ergens LeChef contacteren, want ondanks dat mijn pannen al wat jaartjes oud zijn, lijkt me dit toch niet moeten kunnen!
Oei levensgevaarlijk! Gelukkig valt het mee. Heb je er veel last van? Ennuh contact opnemen zou ik inderdaad doen. Mijn zus had ook zoiets. Die had een kruik (zo'n rubber ding). Die knapte met kokend heet water erin....Over haar hele arm. Precies in het midden zat een scheur. Niet eens bij een naad wat je haast zou verwachten. Ze had een 3e graads brandwond en het zag er erg vies uit. Ze heeft contact opgenomen met de fabrikant en die hebben actie ondernomen. Gelukkig is het bij jou beter afgelopen maar het had ook erger kunnen aflopen.
de pijn is draaglijk, het lijkt gelukkig mee te vallen. Probleem is alleen, ik kan nergens een website vinden van LeChef, iemand die weet waar ik contact moet opnemen?
Oei wat zal je geschrokken zijn, hopelijk valt de pijn mee. Zijn het van die zwarte handgrepen? Wanneer je heel erg vaak de pannen op zo'n hoog vuur hebt gehad dat het vuur buiten je pan om komt, dan worden dit soort handgrepen aangetast, dus het zou kunnen dat ze hierdoor een soort van uitdrogen en dan op den duur afbreken. Wij hebben dit ook ooit gehad met pannen, maar gelukkig hadden we dat optijd door. En sindsdien hebben we pannen met ijzeren handgrepen. Maar je kan dit natuurlijk altijd doorgeven, wie weet moet dit echt niet kunnen bij deze pannen en dan weten ze er wel van af en kunnen ze je misschien op de een of andere manier tegemoed komen.
oei, da´s een behoorlijke klacht. Ik zou idd even contact opnemen met de winkel waar je ze gekocht hebben, misschien kunnen ze je daar verder helpen aan een adres van een hoofdkantoor. Zou er zeker even werk van maken. Haal morgen even van die brandgaasjes bij de apotheek. Het verlicht enorm en zorgt ervoor dat´de huid goed kan herstellen.
Ook mijn zus heeft dit eens meegemaakt. Brandwonden in haar hals. Volgens mij is er nu na 2 jaar niet meer zo heel veel van te zien, trouwens. Maargoed, op/in vrijwel iedere kruik staat dat je géén kokend water mag gebruiken. Moet uiteraard wel heet zijn, maar kokend mag niet. Op de kruik die ik gebruik staat het trouwens wel, en die is van Action.
Misschien een beetje een rare tip: maar heb je al foto.s gemaakt van je wonden? Dan kun je ze deze.laten zien als bewijs. Mijn man heeft laatst hete koffie over zich heen gekregen (eigen schuld hoor) en had brandplekken zoals jij ze ook beschrijft. Hij heeft hiervoor een spuitflacon van bepanthen gebruikt. Dit hielp hem erg goed. De wond moet wel dicht zijn hiervoor. Veel succes met de afwikkeling van je klacht en sterkte met je wonden!
Als er iets mis is met een product moet je ermee terug naar de retailer. Zij zijn verantwoordelijk en handelen jouw klacht af. Stel er is iets mis met mijn camera, dan neem ik ook geen contact op met Canon, maar ga dan terug naar de winkel waar ik hem gekocht heb. Ik weet niet wat de garantietermijn is van die pannen? Maar afbreken is natuurlijk levensgevaarlijk, het is nu nog redelijk goed afgelopen!
wat vervelend! Maar hoogstwaarschijnlijk doen ze er niks aan. Sowieso niet via Blokker daar heb ik ook gewerkt als de garantie voorbij is kun je niet veel tegenwoordig. Zelfs een nieuw handvat via hun bestellen kan volgens mij niet meer.