Survival zwemmen peuters

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door M28, 4 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    Ik ben opzoek naar ervaringen van survival zwemmen?

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Mijn nichtje heeft het gedaan. Ze was met ouder/kindzwemmen altijd heel angstig, ze was toen toch al 4, dus voor het abc zwemmen eerst peutersurvival gedaan. Daar is ze heel erg goed uitgekomen. Veel zelfvertrouwen in het water, kan drijven zonder pakje, dus heel positief.

3. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    Niemand verder?

4. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ben wel heel benieuwd, ken het niet.. wat is het precies?

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Even geduld nog ;) er is hier iemand die het ook gedaan heeft (ik weet haar naam even niet meer) .

Heb je een specifiek bad op het oog? Want ik denk dat er per bad ook verschillen zijn. Net zoals de lessen ouder en kind zwemmen heel verschillend kunnen zijn per zwembad. Bij het ene bad is het gericht op sociaal gebeuren (veel liedjes etc) en bij het andere bad is het gericht op het stimuleren en verbeteren van de zelfredzaamheid in het water.

Of zoek je de lessen zoals je ziet zoals ze in Amerika hebben? (filmpjes youtube o.a)

http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/444075-infant-swimming-resource.html hier 2 meiden die er ervaring mee hebben.. misschien willen zij nog reageren -eventueel via pb wijzen op dit topic?

Deel Deze Pagina