Wat is dit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn85, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn85

Lynn85 Actief lid

28 feb 2008
    270
    3
    18
    Afgelopen zaterdag toen ik m'n dochter uit bed haalde 's ochtends, had ze ineens bijna 39 graden koorts. De hele dag was ze hangerig en huilerig. De koort bleef de hele dag hetzelfde, en in de loop van de middag ontdekte we wat pukkeltjes/vlekjes op dr buik.
    's Avonds was de koorts weer over, maar de volgende dag werden de pukkeltjes alleen maar erger. Ook op d'r gezicht. En vanmorgen zag ik dat het zich nog meer uitgebreid heeft, het zit nu op dr gezicht (nog erger) buik, rug, armen, benen. Wat kan dit zijn? Hoorde al iets over de vijfde of zesde ziekte, kan dat? Of moet ik juist aan allergie denken? Ze eet en drinkt verder goed, en is ook gewoon vrolijk. Alleen soms wat huilerig, maar heb niet echt het idee dat het daarmee te maken heeft. Ik maak me niet echt zorgen, maar ben eigenlijk wel benieuwd wat het kan zijn??

2. happymama

happymama Niet meer actief

ik denk ook de vijde of zesde ziekte .
    heb dat hier ook al meer gelezen .
    ik zou anders gewoon even je huisarts bellen en dan weet je t ook meteen.

3. lisanne1204

lisanne1204 Actief lid

19 jul 2008
    243
    5
    18
    Vrouw
    hey hey
    hier een paar weken terug hetzelfde idd eerst 2 dagen koorts huilerig hangerig maar wel goed eten en drinken 3de dag koorts weg een vlekjes op haar hele lichaam ff naar de huisarts geweest en het was de 6de ziekte

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    De 6e inderdaad.. Eerst hele hoge koorts, gevolgd door vlekken op de romp, die evt nog uitbreiden..

Kun je verder ook niks aan doen. Wij zijn ook niet naar de arts geweest, want die kan ook weinig doen..

Deel Deze Pagina