Inbakeren vanaf 12 weken, te laat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ninetje, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninetje

    Ninetje Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik vroeg me af of het nog nut heeft te gaan inbakeren als je kindje 12 weken is.

    Chiara slaapt dus overdag heel kort om vervolgens heel moe wakker te worden dus...huilen.
    S nachts gaat t supergoed, ze slaapt van 22.00 ongeer tot 8.00 uur.

    Ik leg haar in bed bij de eerste tekenen van vermoeidheid maar langer dan 20-25 minuten slaapt ze echt niet, wakker, vrij snel al huilen, niet in slaap kunnen wiegen want ze lijkt oververmoeid.

    Nu wilde ik een inbakerdoek gaan kopen maar gezien die dingen niet heel goedkoop zijn, vroeg ik me af of het niet te laat is om nu pas te gaan inbakeren.

    Iemand eravring met later inbakeren?
     
  2. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    probeer het eerst even uit met 2 luiers...
    maar met 12 weken kan ze er nog makkelijk aan wennen hoor;)Ze zal er wel even aan moeten wennen..
     
  3. Ninetje

    Ninetje Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik heb het geprobeert met een lakentje, goed strak ingewikkeld en ze heeft waarempel zomaar langer dan 1 uur geslapen!

    Natuurlijk trapte ze zich bij een beetje wakker worden los.

    Ik heb t CB gebeld of t nog nut had maar jees....

    Die willen dat je dan alleen van de originele bakerdoeken aanschaft (met veiligheidspeld) en willen ons ermee komen begeleiden, ook om te kijken of je je kindje wel op bed ligt als ze aangeeft moe te zijn...jah duh!

    Geef je het niet veel of juist te weinig voeding enzo enzo.

    Daar heb ik dus geen zin in hoor! Alles volgens hun regeltjes, bah!

    IK ga gewoon zon bakerdzak aanschaffen en mocht het niet werken kan ie gewoon op MP!
     
  4. Ninetje

    Ninetje Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Heb er 1 gekocht en ze pikt het goed!

    Ze valt in elk geval heel snel in slaap en slaapt al langer dan 20 minuten, eerste ronde zelfs een uur!

    Nu slaapt ze weer en ze moet straks nog 1 fles.

    Ben benieuwd!
     
  5. vanesje

    vanesje Fanatiek lid

    17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Ik zou inderdaad een orginele bakerzak proberen. IS niet zo straks als het echte inbakeren maar voor Olivier was het in ieder geval HET wondermiddel.
     
  6. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Hoe bevalt het nu Ninetje?
     
  7. Ninetje

    Ninetje Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik kan er nog niet heel veel van zeggen Jingels...

    Tot nu toe gaat t redelijk, ze heeft nu 2 keer in de zak gelegen en ze slaapt dan bijna een uur aan 1 stuk. Das al heel veel voor haar doen.

    T is heel even aankijken hoe het verder verloopt.

    Maar tot nog toe...TOP
     
  8. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Meid, Iman was ook al ouder dan 'normaal' toen ik begon met inbakeren. Volgens mij was ze al 8 weken...
    Ik was aan t einde van mijn latijn en als laatste poging stopte ik haar in een SwaddleMe inbakerdoek.
    Ongeloofelijk wat een verschil!

    Ik hoop dat het bij jou ook gaat helpen!

    Liefs
     

Deel Deze Pagina