spreid broekje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mnla, Mar 5, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mnla

mnla Actief lid

Feb 12, 2014
    200
    0
    0
    Hallo dames mijn dochter van 3 maanden moet eeb spreid broekje . Nu vroeg ik me af hoe dat dan met haar ontwikkeling gaat kan ze nog wel iets of loopt ze dadelijk achter met rollen zitten enz .

2. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    4,891
    4,387
    113
    Een kennis van mij heeft een kleinkind die een spreidbroekje heeft gedragen. Zij haalde de "schade" zeer rap weer in en liep en kroop sneller dan dat onze kleine man nu doet. ;)

3. Celika

Celika Fanatiek lid

Jul 15, 2013
    1,893
    381
    83
    Female
    Dicht bij de zee
    Ikzelf heb er 1 gehad en kroop gewoon rond met mijn spreidbroekje.
    Wat ik zo kan opmaken uit mijn eigen boekje is dat ik alles heb ingehaald kwa rollen, kruipen en lopen.

4. kersje20

kersje20 Lid

Nov 22, 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter heeft 1 gehad, maar liep niet echt achter. Rollen was wel wat later dan mijn zoontje maar ze liep met 13,5 maand. Ze heeft 6 weken lang dag en nacht een spreidbroekje gehad en daarna 6 weken alleen met slapen, dus niet heel lang...

5. manamana

manamana Fanatiek lid

Apr 30, 2014
    1,372
    22
    38
    het Noorden
    Mijn dochter heeft een spreidbroek gehad en ze ging er gewoon mee rollen, kruipen en zitten. Alleen staan kon niet, dat deed ze pas toen het ding uit mocht. En daarna heeft ze de schade inderdaad snel ingehaald.

6. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

Nov 12, 2013
    1,983
    1,251
    113
    Hoi,

Mijn zoontje heeft hem momenteel alleen nog s nachts aan. Hij heeft hem drie maanden 24 uur/pd aangehad. Van 3 tot 6 maanden oud. Toen hij hem kreeg draaide hij nog niet, hij heeft 3 maanden op z'n rug gelegen wat hij (meestal) prima vond. Toen hij zonder spreidbroek mocht kon hij binnen 2 weken rollen. Hij is daar nu erg druk mee!
    Ik kan niet echt zeggen dat hij achterloopt, maar ieder kind ontwikkeld zich toch op z'n eigen tempo. De één wat sneller als de ander.
    Mijn zoontje heeft er gelukkig nooit heel veel last van gehad, hij vond het wel prima. Ik heb een rondedansje gedaan toen hij uit mocht. Wat heb ik een hekel aan dat ding gehad...
    Veel succes dus :) het is voor een goed doel, en je kindje zal er zo aan gewend zijn. Voor jezelf is het lastiger!

7. Matirini

Matirini Actief lid

Jul 14, 2013
    318
    0
    16
    Binnenhuisadviseur
    Tholen
    Ons zoontje heeft ook een spreidbroek gehad en vond het geen probleem. Heeft ook helemaal geen achterstand er door opgelopen.

Succes voor je zelf als papa en mama heftig maar de kleintjes weten niet beter.

Share This Page