In de kinderstoel die we hadden, past onze zoon van 6 maanden niet met spreidbroek aan (zitting is te smal), dus wil ik een nieuwe stoel gaan kopen waar hij nog zeker 2,5 maand - met spreidbroek aan - in moet kunnen zitten Wie weet welke kinderstoel past?
Welke stoel heb je? Wij hadden een stokke en hebben de beugel vervangen door een riempje. Zitting iets verder naar voren, ging prima!
Wij deden zn spreidbroekje altijd even af met het eten. Meneertje leerde eten via de rapleymethode en knoeide daar regelmatig mee. Dan was ik langer bezig met schoonmaken van dat ding dan dat hij zat te eten. Daarom in overleg met de orthopeed af gedaan met eten.
Als je de Stokke misschien te duur vind is Geuther Kid Hit van de Babydump ook een goede. Onze dochter kon hier prima in met spreidbroek aan zonder dingen aan te moeten passen. Kost 99 euro.
Hij mag m 1 uur per dag uit, maar reizen naar het kdv is al een uur.. Maar goede ideeën allen, ik vroeg me alleen of bij de stokke of dat met het "nieuwe" babybeugel-ding of in de stokke met alleen dat 'latje' ervoorlangs?
Wat ook heel makkelijk past, makkelijker dan de stokke, is die van de kruidvat. En dat ding kost nieuw geloof ik 35 euro!
Bedankt voor de tips allemaal. Vandaag de chicco stoel besteld. Ik vind hem niet zo mooi, maar hij lijkt me wel erg handig en in elk geval past onze baby erin
Maar die "nieuwe" Stokke heeft een kunststof babybeugel waardoor de benen er dan niet in passen. De 'oude' Stokke had alleen een latje + riempje tussen de benen waarmee het nog wel ging. Helaas!
Die van prenatal. Voorheen de tiamo (nog bij babydump te verkrijgen geloof ik) en nu hebben ze bij prenatal een andere. Ik zou denken dat die breed genoeg is.