Uitslag of gewoon warmte bultjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Debstertjuh, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wat denken jullie bij het zien van onderstaande plaatjes?
    Is het één of andere uitslag of meet warmte bultjes?
    Hoe lang blijven die eigenlijk staan? Want dit heeft hij nu al een paar daagjes en lijkt zich ietsje meer uit te breiden...

2. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Mijn dochter heeft dat ook gehad. Ze zoog op haar knuistje en smeerde dan haar toetje onder het speeksel. Ik heb lang gewacht, maar toen het niet overging, ben ik toch naar de HA gegaan. Die gaf hormoonzalf en vette zalf en toen was het binnen no time sterk verbeterd. Als het nog niet zo lang is, kun je het zelf goed vet houden door meerdere keren per dag een vette zalf te smeren (bijv natusan?). Als het 2 weken of langer zit, zou ik naar de HA gaan. Ik zelf heb er langer mee rond gelopen, achteraf spijt.

4. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft verders niemand een idee...

Misschien is het wat ver gezocht, maar ik denk ineens als het maar geen kma is!? En kan je zoiets ook pas met 5 maanden ontdekken? Of zoek ik het nu een beetje te ver...
    Hij heeft altijd al problemen gehad met zijn ontlasting, obstipatie. Krijgt hier lactulose voor, maar moet steeds opgehoogt worden omdat het dan toch weer niet blijkt te helpen... (las dat dit ook een symptoom kon zijn).
    En nu heeft ie die bultjes ook op zijn arm en achter op z'n bolletje ook een rode/schrale plek.

Wat denken jullie?

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Mijn HA zegt juist, dat ze met 5 maanden nog niet allergisch kunnen zijn, omdat ze dan nog niet lang genoeg blootgesteld zijn aan de stoffen zoals melk. Ga gewoon naar je arts als je twijfelt, beter een keer te vaak dan te weinig, toch? Ik werd heel erg serieus genomen met soortgelijke uitslag en dan kun je gelijk die vragen stellen zoals of er een link is met die obstipatie.

Deel Deze Pagina